Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

oro på nytt

Av Marie - 21 augusti 2011 12:08

  ja som säkert alla har förstått,så händer det lite i mitt liv,ibland é det ljusa stunder,och som nu,jävligt mörka stunder..

 

Mitt ex har ju haft en strid om att vilja ha ensam vårdnad om barnen,vi har varit en ggn hos domen o vi fick ett tillfälligt beslut.

 

Bara för dommen ville att vi skulle komma fram till egna lösningar om hur vi ska ha barnen hos oss.

 

Vi har aldrig haft dom konflikterna alls,vi har inte ens följt den dom som blev,bara för vi har tänkt på barnen,i alla fall jag..

 

Imåndags var vi där igen då för att som jag trodde avsluta det hela o inte behöva dra in soc för utredning samtal mm

 

Men ski fick jag..

 

P ville fortsätta söka ensam vårdnad,och ha barnen helt hos sej,och jag va umgänges förälder,och nu ville han korta ner dagarna ännu mer,så jag bara ska få träffa dom fredag till måndag...

 

P fick ju barnen som vanligt i söndags dagen innan Tinget,för vi har ju kört i stora hela 50/50 på dom

 

Och va tinget gjorde idagsläget,var att få P´s advokat att gå med på en frysning av dags-läget eftersom han tyckte att vi skötte våra barn korrekt utan några som helst konflikter om nått..

 

Vi skulle frysa den dom som va istället för o bråka om nytt beslut,när inte det såg ut att behövas

 

och så skulle vi fortsätta ha barnen som vi haft.

Nä då tolkar P det som att dommen påstår att vi ska köra på förra avtalet..

 

Men nää,det sulle bara stå kvar för o slippa göra nytt när vi ändå skötte allt så bra på egen hand..

 

Så nu vet  jag inte ens om jag får några sovande barn här inatt   

 

Ska jag få dom på onsdag,så får jag inte träffa min son alls på min vecka nu..

För på onsdag åker han med sin kontaktfamilj på mini sem tills söndag   och på söndag ska han ju till P igen,så han får man ju inte träffa om P gör så här..

 

AS Hooole är han..usch..

 

Jag framstår heeela tiden va dom behöver,vad som é rättvisast mot dom mm

Sen skiter jag i hur vi har det o hur det blir,men dom ska ALDRIG behöva känna att dom INTE får oss lika mkt.. 

 

Jag vill ha 50/50 bättre än så kan barnen inte få det,+ att dom självklart ska ha sin adress här så jag med nada inkomst kan ha kvar bostadsbidraget.

 

Underhåll får ju ingen av oss om vi kör 50/50

ja fy fan vilken jävla soppa man lever i

trodde bomben inom mig va sprängd,men tydligen brinner lågan ännu,för att snart exxplodera så man känner att det tunga försvann från kroppen..

 

Men det är väl en drömm bara..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 4 november 2014 09:02

Ont i halsen som fasen och har nu haft det i över en vecka.. Mest gör det ont i svalget nu innan va det på sidorna oxå.. Men tant linda säger att det ska gå över av sej själv så jag får väl tro henne då😊😊 Ingen skola iafl.. Oc...

Av Marie - 30 oktober 2014 23:46

Hej på er Har lite svårt att komma till ro och vet ej varför... Känner mig rastlös på nått vis..hmm.. Imorgon fredag är älsklingen hemma för han är ju ledig  hihi Då blir det mkt fläng plus besiktningen på bilen  Inatt sover Evelina över hä...

Av Marie - 14 oktober 2014 07:23

Veckorna rusar iväg som aldrig förr och snart är det helg igen  och även julen 😄😄 Längtar faktiskt dit denna gång känns det som Ska nog bli kul o julpynt och julbak. . Min känsla för julen har ju infunnit sig någon annan stans...

Av Marie - 13 oktober 2014 07:16

Bläää för dessa måndagar Är redan jättetrevligt Och inte ett dugg pigg i ögonen eller hjärnan Den känns bara tung och ögonen vill falla ihop o blunda.. ...

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards