Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg under juli 2013

Av Marie - 10 juli 2013 10:30

Rena höststormen ute idag hujedamej,inte konstigt folk går runt med ständiga förkylningssymtomer hela tiden som aldrig försvinner..Om två timmar ska jag va inne hos läkaren o ha efterkontroll från operationen..Sen blir det bowling med grannens barn o mor ( hoppas jag )Sen blir det det vanliga,hem o vika tvätt o laga mat mm som gäller..Kvällen kommer o sängen ropar sin ljuva stämma att komma o zzzzzova ;)Ha en bra dag allihopaPöss o kram

Av Marie - 9 juli 2013 22:04

Solen har varit med oss även denna dag,underbart tycker jag..

drog med grannen o alla barnen till stan o avenyn/heden för att spela minigolf

men så hade dom lagt ner den minigolfen tanja trodde fanns..

jaja,bara att gå neråt stan igen..

vi vandra genom avenyn,o tog en glass o satte oss vid fontänen utanför trädgårdsföreningen

och gassa...underbart vart det...


båda hade tid att passa,så tyvärr blev njutningen inte lång,utan att vi fick be ge oss mot nordtstan o vänta in bussen hem..


men hade det gott en stund utanför väggarna hemma iafl...


väl hemma blev dett att fixa lite på gårdagens middag,och strax därpå ringde darlingen

och sa att han var på väg hem..


huu vi hade ett möte att åka på..alltid lika tråkigt...

lilltjejen vart kvar hos grannarna...tack för det...


när vi sen vart hemma blev det lite kvällsfika hos dessa goa grannar,sen hem o bara ta det lugnt..


nu ligger äntligen lilltjejen.och det gör jag oxå snart..

imorgon till lundby vid 11,och sen mot gammelstan för o spela bowling med barnen..

eller ja..barnen spelar iafl...


god natt på er era busar där ute... =)

Av Marie - 8 juli 2013 21:46

Konstigt det känns nu att lillgrabben inte är hemma, även lilltjejen sa idag vid middasbordet.. vad konstigt att bara ha dukat till tre...hur kändes det mamma...


jo lite udda va det..


men skrev idag o fråga hur gårdagens resa vart o hur det gått idag

OCH han har super duper kul den ungen,han har inte nämnt oss alls

och idag har dom varit i halmstad på äventyrslandet o haft skööj =)


själv har jag gottat mig hemma utan några måsten,mer än läkaren..

lilltjejen fick följa med grannarna ut o fiska på em,och det tyckte hon var kul..

tack för det fina du =)


ikväll har vi sett på Lotta på liseberg,och ätit godis o njutit av den ljumna sommarkvällen som det idag är...


gubben förösker få iggn ett program o tösen leker på iphonen o jag kände för ett inlägg till =)


Men nu får det bli en kopp kaffe till innan mina blå säger god natt för idag =)


pözz o hej leverpastej <3

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards