Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Vilket liv man lever

Av Marie - 31 januari 2012 23:18

Hej bloggen..

 

Nu var det allt ett tag sen jag skrev här,och det kan bero på att man inte mått så bra,och haft tankar mm på annat håll..

 

Peter mitt ex behandlar mig illa,och jag går på hans sätt varje ggn,bara för jag é svag o har känslor för honom..det utnjyttjar han till max..

 

Nu är han förbannad på mig för jag gjorde så han inte kunde åka med sina vänner på finlandskryssningen i fredags med sina vänner..PÅ MIN VECKA...

 

Hans dåliga betende mot mig..MOT mig vände han till att det var mitt fel att han inte åkte med..

Skrev till och med till hans vän o sa att peter skulle få åka med..men nej då..han ville få det så att jag hindrade honom...

 

Allt detta trasselröran börja förra veckan,igentligen på söndag eftermiddag/kväll.. nä på dagen kom jag på..på dagen..

jag sov ju hos Peter den helgen,och vid 10 tiden på morgonen hade han fått mess från sitt sido pök om att hon ville jag skulle sluta skriva om henne på min blogg..

och det går hon på peter om på sms.. så han var lite avisade några timmar innan han sa vad det var..

Han va sur för att jag skrev saker om henne,som sen gjorde att hon gick på honom,om nått han inte kunde styra..tyckte han.. han ville inte höra av henne,han vill inte ha nått med henne att göra säger han,o vill då inte ha en massa mess om vad jag skriver om henne,för då slutar hon aldrig skriva mig sa han, ska jag behöva byta till hemligt nr...?

Ja det kanske vi borde göra tyckte jag...

 

Söndagen var i alla fall väldigt konstig... Peter var inte sej själv,jag fråga om det var för att det var söndag o han visset att jag skulle hem,som han va avisande.. för nu behövde han ju inte vara gullig o go,för nu skulle jag inte sova över en natt igen.. så kände jag det...

 

han sa bara att han stöärde sej på att hon skriver..och att han inte orkar med mitt tjat..

 

han körde hem mig o  barnen på kvällen runt 18,för det var ju min vecka,och dom skulle sova hos mig..

 

På måndag morgon hade jag en tid på vct vid 9.00,när jag kommer dit sitter peter där,jag fatta som på han i söndags att han skulle ringa vct på morgonen ang frikortet,men nä sa han,jag skulle åka ner...jaha sa jag då..

 

Prata kort med han bara då jag snabbt kom in till min doktor..

jag skicka sms om att han skulle säga till om det kliande märket han har,och att han kunde höra av sej sen när hjan varit hos läkaren..

 

Visst han skulle vara där 11,och det hade gått rätt fort,,men inte hörde han av sej då inte..nää vid 14 tiden eller nått ringde han o berätta vad läkaren sagt..

 

Då börja det..

jag fråga VARFÖR han inte hörde av sej efter han var klar,när han visste att jag ville till Ö & B för o köpa tvättmedel mm..  redan där sucka han o typ ville lägga på luren.. för då tjata jag.. nä vi skulle inte ses för han va trött o ville vila..

Ok sa jag tråkigt eftersom vi kan ha egentid medans barnen är i skolan..

På tisdagen hörde jag inget heller för än vid halv fem..

 

Då fråga jag vad han gjorde då..nä sa han jag har inte kommit in i duschen än..men vaa tyckte jag,har du inte jobbat idag heller..Nä svara han..

 

Och VARFÖR har du inte ringt tidigare då så vi kunnat umgås o haft det mysigt..

Då kom det igen att han ville lägga på.. han sucka o sa.. vf ringde jag över huve taget för..att jag inte lär mig..

Du kan inte sluta tjata o gå på som ett ångvält sa han..

Där sitter jag på andra sidan luren o inte fattar ett skit..

Vaa tyckte jag..

är den en konstig fråga tycker du..ja sa han..jag é trött o vill vila,får jag vara det utan att du hackar o ställer miljoner varför frågor hela jävla tiden tyckte han..

 

Men nä det får jag inte va sa han för du(jag) alltså du fattar inte att jag vill va sj,att jag é trött på att du inte kan sluta tjata i tid.

 

jag bara,vad tjatar jag om?

varför varför varför..det kryper i hela mig med dina varför svara han då..

men herre gud tänkte jag..

 

Klart man undrar vf han inte ringer o vill umgås när man kan o har tid utan barnen.. man undrar ju så klart.. Så det samtalet sluta med gråt o plågsamma gråt attacker..

 

På onsdagen sen,ja då hade han oxå varit hemma..och inte ringt :(

han ringer tre min över 17 o säger jag åker nu.. vi ska till simskolan med barnen.

och jag gör dom klara o vi går ut o sätter oss i bilen..

 

Min fråga..alltså peter,vf har du inte ringt idag heller.. vf vill du inte träffas

mm mm mm massa tjöt blev det ,och han sa massa som jag nu inte kommer på..

 

han sa bara på vägen dit att jag kunde ta bussen tillbaka sen för han ville inte mer nu,han orkar inte.. o jag fattar inte dte..

 

Nä inte lätt o fatta nått när ingen talar klarspråk..

PÅ helgen ska det gullas o gosas,o han sa att han funderat på om jag ska få flytta dit eller inte..han säger att vi ska skynda långsamt fram o inte ha så brått..

 

Men han splan va inte så som det låter.. han vill inte ha nått igentligen..

Och då sager han samtidigt.. Det har jag sagt hela tiden.... min prio är barnen

och det står jag vid.. jag ska vara med dom.. du går inte först där..

 

Men hur kan man då säga det han säger,när han inte menar så..

Jo det fattar jag ju.. han har svårt för sanningen,han har svårt att vara ärlig..

 

Det var ju därför ex gick på hans ord hela tiden.. för hon trodde honom i det han sa..

 

Och jag vill tro att det han säger till mig ska vara sant.. som att vi ska skynda långsamt o sen att jag ska få flytta dit..men  inte typ nu..

 

Onsdagen slutade med att jag följde med han hem o hämtade mitt vin o smirnoff ice som jag hade ställt där,för trodde vi skulle tillbringat fler helger i hoppa,men det sluta med att jag hämta dom,o gick hem..

 

PÅ torsdagen får jag ett sms på en fråga..

OM jag lämnar barne på skolan på fredag,så kan du hämta sen eller?

Jag bara..vaaa...

 

Skulle inte du till din pappa tänkte jag.. men då hade jagr edan hunnit prata med hans kompis,som tydligt tala om för mig att dom hade en gul fredag,och att alla skulle åka 8.30 från gbg mot stockholm..

 

Då fortsatte lögnerna iafl,fast jag vid julen sa..snälla sluta dra en massa lögner om allt..

Jaaaa lova han..jaaa..

 

Men fan heller.. vi tjaffsa om detta..o det sluta med att han inte åkte för jag sa först nej..sen ja..

 

Han bad mig tydligt DRA ÅT HELVETE..två ggr oxå

först via mobil..sen i telefoinen så jag hörde det..

Sen dess har jag inget hört från honom..

 

Ringde han snabbt i går o vä lässen,för jag hade fått spygalla mail från hans syrra..

och det var inga snälla ord hon hävde ur sej..men peter ville int ege mig nån sympati alls..

Han är förbannad på mig o det komer sitta i länge sa han..

han sa oxå,jag vill inte höra nått från dej för än på söndag när du ska ha barnen..

innan dess håller du dej borta..fatta sa han bara o la på luren =(

 

Så nu é stämmningen skit,jag får inte träffa barnen som innan.. blir många dagar imellan detta..jobbigt...men man vänjer sej väl antar jag..

 

Detta blev ett långt inlägg,men måste få ur mig det jag bär på,annars läker nog inte jag..

 

Men nu ska jag kojsa mig,för imorgon ska jag o min dotter fara till Åmål tills på lördag..då ska vi hem o gå på bio =)

 

Sen hem o kolla så lgh står kvar utan inbrott..=)

 

natti natti

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 4 november 2014 09:02

Ont i halsen som fasen och har nu haft det i över en vecka.. Mest gör det ont i svalget nu innan va det på sidorna oxå.. Men tant linda säger att det ska gå över av sej själv så jag får väl tro henne då😊😊 Ingen skola iafl.. Oc...

Av Marie - 30 oktober 2014 23:46

Hej på er Har lite svårt att komma till ro och vet ej varför... Känner mig rastlös på nått vis..hmm.. Imorgon fredag är älsklingen hemma för han är ju ledig  hihi Då blir det mkt fläng plus besiktningen på bilen  Inatt sover Evelina över hä...

Av Marie - 14 oktober 2014 07:23

Veckorna rusar iväg som aldrig förr och snart är det helg igen  och även julen 😄😄 Längtar faktiskt dit denna gång känns det som Ska nog bli kul o julpynt och julbak. . Min känsla för julen har ju infunnit sig någon annan stans...

Av Marie - 13 oktober 2014 07:16

Bläää för dessa måndagar Är redan jättetrevligt Och inte ett dugg pigg i ögonen eller hjärnan Den känns bara tung och ögonen vill falla ihop o blunda.. ...

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards