Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Marie - 9 augusti 2011 07:41

God morgon på er!!!


Tisdag idag och en vecka kvar till muntlig förberedelse på Tinget   men men det går som det går där,inte mkt att göra..


Idag är det ännu en dag på inskolning på Fritis med lilla L,och M får gå in på sin avdelning..

Vi går hem efter Bamban idag med tycker jag   


P skulle ha kommit igår,men han backa ur bara för det börja med tjaffs genom sms,o då ville inte han komma för han visste hur det skulle sluta o det vill han inte ge barnen..  va nog tur det..


Men idag kommer han förmodligen,(hoppas jag)

Då ska vi käka kyckling med ris o grädde som får stå i ugnen o gegga i hopp sej    gött det..


Så det é väl så min dag kommer se ut,inskolning,matlagning,nått samtal hit o dit,och invänta P som kommer strax efter 16         


Ha det gott alla så ses vi o hörs           

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards