Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg under oktober 2013

Av Marie - 9 oktober 2013 07:34

 

Redan onsdag idag,jösses va veckodagsrna går fort....


igår hade jag min nyfunna vän Sandra här hela dagen tills hon skulle hämta julle kl 13...

hon hade köpt winerbröd o ballerina kex till oss 😄


idag vette tusan vad som ska hända..? Jo vika tvätt iaf..😄

 och det har jag gjort nu, gjorde en paus hehe..


Nu ska jag göra en sväng i leta bostadskön, så ni får ha det bäst där ute 😄👍



Av Marie - 7 oktober 2013 11:11

Hösten är här,men jag ser ingen tjusning med det alls..bara rått o kallt,blåsigt o regnigt..

och alla måsten kryper på en mer än nånsin på hösten..usch..  

Enda mysiga är värmeljusen man kan tända o ha det gott till om kvällarna,det är därimot en tjusning..  

längtar till höstlovet lite nu,för jag är alltid så trött,och känner inte att man nån ggn får sova ut,men å andra sidan

kan vi inte ligga hur länge som helst heller,för då somnar dom inte i tid på kvällen,och rubba rutinerna är nått jag är försiktig med..


Snart fyller man siffran 42 år   jävla skit ålder..

Önskar jag va 33-35 eller nått, lika gammal som jag känner mig o beter mig..inte nått jävla 42..

är inte så gammal till utseende o beteendet,känner mig inte som 42..gahh..

Men som säljaren på ljuspartyt jag va på..hahah hon gissa på 26 år,mohahahah..ja jäklar om jag kunde få va det igen..

Leva om livet en ggn hade varit kul...oj va mkt jag inte skulle göra nu som då i så fall..


Men barnen hade jag vela fått när jag fått,dom vill jag inte ha ogjort,men om jag ändå skulle leva om,hade jag nog sett till o fått

profosinell hjälp till mig sj,fått läka ihopp som människa mm mm..

och förhoppningsis gjort klokare val i livet.. och därav väntat med o fått dom så klart..


Dagens mammor tycker jag är koloka o förståndiga..( inte alla så klart) men många..

Önskar verligen jag va född med dom o satt i deras ålder,allt hade nog sett så mkt mer annorlunda ut för mig då..


jaja livet vi lever är inte lätt,men det ska det ju int va heller..

stax tillbax till lite måsten här i hemmet..fast det suger..vet inte ens va jag ska göra,haha..


pöss på er alla där ute...


Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards