Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Marie - 14 augusti 2011 18:21

Det regnar hos oss,och det är väldigt väldigt tråkigt..

 

Ännu tråkigare att jag MÅSTE gå ner till torget nu..buhuuuu...

 

Pözz o kram på er

 

 

Av Marie - 14 augusti 2011 09:23

  Jo tack ,det ska jag försöka ha denna mulna dag som INTE bjuder på sol..

 

Söndag idag och barnen går hem till sin pappa för att tillbringa en vecka hos honom...

 

Och jag ska försöka så F-kassan att hjälper mig med att få komma intill på Samhall  och få träningsjobba.

 

Vill faktiskt bli människa jag oxå med jobb och lön.

Sökte ju en tjänst i Vallda som köksbiträde,men den gick till en annan   

 

Har oxå sagt till en kompis att jag vill att han pratar med sin chef om jobb på Arla,men det verkar han ha glömt bort   

 

Men Samhall é väl inte så fy skam,sen é ju Samhall till för att hjälpa mig vidare ut i arbetslivet sen,så då kan jag ju få det jobb jag vill sen...

 

Nu ska jag dricka upp min första kopp med   för att sen duscha,barnen vill nog ha frukost oxå,men dom kollar på sommarlov först..

 

Men som sagt,ni får ha en super-duper dag denna söndag i Aug månad...

 

Kram

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards