Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Marie - 31 augusti 2011 07:32

Välkommen Onsdag morgon,dagen ser ljus ut,och då tänkte jag mest på att det inte regnar här i Gbg utan solen tittar fram lite svagt..

 

Satt o skrev ett inlägg igår och när jag skulle trycka på klar,så loggades jag ut,och allt va borta,så jävla trist när man sitter o skriver av sej,nästan så man skulle vilja skriva i en riktig dagbok istället,men det går inte lika fort.

 

Yrkesvägledarkursen idag mellan 9-11

sen hem o hänga tvätt

kl 14 ska jag hämta mina småkottar,för lilla M ska till tandläkaren kl 15

strax efter 16 kommer P hit o ev äter lite mat

och sen bär det av till terminens första simskolekväll..

 

Efter det antar jag att jag får åka hem,och ta hand om J som förmodligen INTE är inne vid den tiden   men ändå.

 

Ska dricka mitt morgon   nu,och njuta innan man ska ut och åka bussen..

 

Ni där ute får ha en helt otrolig bra dag,det ska jag försöka ha iafl

Kram på er

 

// babymyz

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards