Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg under november 2014

Av Marie - 4 november 2014 09:02

Ont i halsen som fasen och har nu haft det i över en vecka..

Mest gör det ont i svalget nu innan va det på sidorna oxå..

Men tant linda säger att det ska gå över av sej själv så jag får väl tro henne då😊😊

Ingen skola iafl..

Och inget jobb med barnen mer..

Blir slitsamt att åka dit o inte få mer i lön an va ens trängselskatten varje månad kommer bli.. Lite synd för det var jättegod barn...

Gubben kom hem efter halva dan

Han trodde han va frisk o kunde jobba, men icke sa nice. .

Han kom hem dåligare än han va på söndagen plus att det såg ut som om han åkt på ögoninflamation. ../:( 

Det blir några koppar The idag o duga på ännu mera strepsils 😀

Önskar er alla en skön tisdag i regnet 😀


Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards