Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg under juni 2013

Av Marie - 27 juni 2013 14:38

Tjohoosan på er där ute   


Nu var det verkligen länge san man var ute o skrev av sej,men inte så konstigt heller..


under dom dåliga former jag var under en perid så orka jag inte fortsätta skriva av mig

som man borde när livet é skit..  


men det kan ju bli ändringar kanske.. eller kanske inte...


Mitt liv é bra ointressant att läsa om.men å andra sidan é det ju inte för ER jag skriver

utan jag skriver ju för mig själv om mig själv..


Min vardag mitt liv o min familj

vetelation mm mm..


Idag lever jag ihop med " dåren " som förstörde delar av livet på ett mycket svinigt vis igen.

och jag ångrar inte en sekund att jag kämpade till det..


Vi har det helt ok efter att ha känt varann i 16 år o var tillsammans hmm ja i många år

och gifya o förlovade o två skit ungar...


Vi har fortfarande mkt att jobba på för att få många annorlunda saker i vår vardag

saker vi INTE vill ha tillbax,fast en del har ramlat tuillbax ändå tyvärr

men va är ett äkta förhållande  till för om inte det ska va ett HELTIDSJOBB   


Ge o Ta ta o ge hela tiden


uppmuntra o visa respekt o viksa sej för vad man själv vill ibland för att sen få tillbax av det bättre..


Det é ju inte bara EN av två som ska få bestämma o hålla boss..

Två ska bossa o vara överänns mm mm

och det kan va nog tufft för många många ggr..


Här funkar det ok för det mesta,och det har det alltid gjort,fast Idag säger han mer NEJ till saker

och det é en bra ny egenskap hos peter,som för vek sej åt allt jag ville o skulle ha..


Funkar inte så tycker jag..


Hur som..finns att jopbba med...även kring barnen o div saker..


Nu ger jag mig att skriva för idag, blir så långa inlägg hela tiden,o jag skulle kunna skriva sönder fingrarna på mitt liv o funderingarna jag har   


Idag är det Torsdag den 27 juni o Lön... fast den lilla lön han får ser vi inte av ändå... /:


Tjaooo på er

hörs o syns antar jag...


Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards