Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Marie - 15 augusti 2011 20:56

              TINGET I MORRON

 

         Och jag är skiiit nervös,och har svin-ont

                      i min lilla MAGE

 

        Så alla ni som läser,håll tummarna att jag

                     oxå kan få dela

                          MITT

                          LIV

                    med mina barn

            HATAR ATT HATA DEJ SÅ du vet !!!!

Av Marie - 15 augusti 2011 12:24

saknar

 
slutet har kommit och jag kan inte tro att det är sant,
tårar bara rinner och jag saknar din hand.
jag saknar dina andetag som väcker mig på morgonen,
samma tankar kommer in i min skalle om och om igen.
jag gjorde verkligen allt, som jag kunde göra men ändå
gick allt åt helvete, och du lämnade mig.

jag glömmer aldrig den dagen vi sågs första gången,
jag saknar den dagen och alla andra gånger.
jag tänker på allt som vi har gjort tillsammans,
allt som vi har upplevt tillsammans.
för vad som händer så hade vi varandra,
samma sak nu fast inte på samma sätt.
det är bara du som vet om du gjorde rätt.

klumpen i magen blir bara större för varje dag,
när du lämnade mig så känns de som om de inte
finns något kvar. jag har svårt att prata med dig,
för jag saknar dig så. jag kan inte säga något utan
att brista ut i gråt. allt jag ser och gör, får mig att
tänka på dig. det är dig jag tänker på varje gång
jag blundar, men det var väl en dröm, undrar
varför jag vaknar?
nu vet du varför, varför jag saknar..

Av Marie - 15 augusti 2011 11:49

     gör det i göteborg idag   så trist,men kanske man kan få nått gjort hemma då för en gång skull..

 

Händer inte mkt alls idag mer än en massa telefonsamtal,barnen är ju hos P denna veckan,så dom har jag inte att ta hand om...snyft...

 

Men jag vet ju att jag kommer få träffa dom i veckan nån gång,och få lite dos...

 

Har pratat med en kompis från 9.10 i morse till nästan 11.45 så här sitter jag i morgonrocken och dricker mitt   hihi..

 

Ja men nu é det inte länge till som jag kan detta,eftersom jag ev kommer börja jobba på samhall.

Då blir det upp tidigt som fan,och lägga sej tidigt som fan..

Men ska ändå bli roligt o få  nått o gö på vardagarna,få ett liv och det sociala..

 

Men nu ska jag lägga undan datan o duscha av mig o sen se vad som händer....

 

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards