Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Marie - 18 augusti 2011 11:35

Hejsan på er där ute,vet ni vad,jag é tokig jag!!

 

Tvättade i tyvättstugan igår från 13-20,men i den tvättstuga som jag går till finns bara en maskin,så det tar ju lite tid då..

 

Men jag fortsätter där idag oxå,fast nu har jag tre filtar som skulle tvättas som jag INTE hann med igår =)

 

Sen får det allt vara bra där tror jag,OM jag inte väljer att tvätta upp sockar trosor o handukar när jag ändå har tid,för sånt é så skönt när man kan tummla,handdukarna blir så mjuka o goa då =)

 

Skulle behöva puttsa rutor,men usch.. nä inte idag =)

Behövvs dammas oxå,även skura golven,men usch,nu blev jag trött av bara tänkandet =)=)

 

Nä nu kaffe sen ut o ner dit igen,40 min går fort när man é vid datorn..

 

Skepp o hoj..  hajj hajj på er

 

 

 

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards