Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Marie - 17 augusti 2011 10:10

   Ja fast jag har allt varit uppe sen halv tio,och vaken sen 9 tiden,så god morgon så är det ju inte,mer än för bloggen..hihi..

 

Har sovit gott,la mig skit tidigt igår,och stensomna på en ggn,ja det måste jag ha gjort,för jag minns inte att jag varit vaken o haft mig..

 

Känner mig ocå glad o nöjd över hur det blev igår på tinget oxå,nu kan man pusta ut o bara göra det bästa för alla framöver..

 

Hålla sej ännu mer vän med P och ha kul med barnen.

så får man hoppas att soc gör ett rättvist beslut.

 

Idag har jag som vanligt inget på chemat att göra,men har saker jag borde göra,och det é skillnad det,hihi.

 

Men ska nog hoppa in i duschen o få det gjort ändå.

Ska till tvättstugan o boka tid tänkte jag,jobbigt o bara tvätta inne jämt..

 

Gött o få det tummlat o klart på en ggn,så det försvinner från ögonen..

 

Damma dammsuga o skura golven är oxå nått jag måste göra,men inte haft ork till innan,men nu ska det bli andra bullar =)

 

Mitt liv har åter vaknat det känner jag ändå ut i tå spetsen =)=)

 

Nu lite påtår,sen duschen o låta dagen få komma.

 

Ha det ok ni alla andra

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards