Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Marie - 3 augusti 2011 08:27

     och   är livet det just nu,sem o sommarlov,ljumna hav, ljumna sen kvällar,grill och kubb,det é sommar sommar sommar...


Igår En blev vi hämtade av våra värmlänska vänner,då dom campar på Askims camping,vi bada fika o grilla   


Havet va såå ljummet och skönt,man bara satt där o njöt av att inte känna av att man var i vattnet..

Är det gott då eller...mmmmm.... kan man lugnt påstå.


Kl sprang som vanligt iväf fööör fort när man har som trevligast,runt 23.45 körde Johnny hem mig o barnen till vackra Tuve   och vi stöp i säng på en ggn,bara borsta tänder o sova..

Men vem va uppe med tuppen nästan då, om inte lilla mig...runt 6 vakna jag första ggn,men hallååå tänkte jag,inte ska kroppen vakna nuu..

Försökte somna om,men sov bara ytligt,och det gjorde mig piggare och att jag fick ont i ryggen..

Så innan 8 va jag uppe och fejjade,hihi,och nu bloggar jag   

Ska starx våldgästa duschen och ner o köpa frukost til barnen,brödet é slut,det hade möglat,flingorna é slut,mjölken likaså...


Men vi hörs vänner!!!!




Av Marie - 3 augusti 2011 00:40

Idag har varit en härlig em / kväll...först kom ju P och L hit för L skulle sova hos mig.. När P åkte ringde jag Johnny och Christina som ligger på Askims camping att dom får hämta oss om dom ville ha oss dit, Johnny kom och vi bada fika lekte och grilla... Sen körde Johnny hem oss vid 24 tiden och nu ligger jag här o bloggar (: hur som, dagen och kvällen har varit kanon (:

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards