Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Marie - 19 augusti 2011 08:51

  Äntligen Fredag igen,fast klart,för mig é det fredag varje dag eller rättare sagt helg..

 

Blir ju så när man ständigt é ledig o hemma..

Men denna veckan har jag jobbat med o va i tvättstugan två dagar + att jag ska ner idag o tvätta lite dock kläder o filar mm som M har till dock sängen...

 

Känns som om det vore hundra år sen jag gjorde det,för allt luktar skunk..

 

Ska oxå puttsa fönster idag,men ser ut som om det får bli insidor bara,för ute regnar det,o det skiter jag i för mina rutor ska bli rena Thats it...

 

P kommer hit i em så jag får träffa barnen

M ska ju till sin kontakt familj i em o va tills söndag

så henne ser jag inte på hela helgen   

 

Vet inte ens om jag får träffa L mer i helgen heller,för barnen såg jag sist i Måndas o nu är det fredag..

 

Saknar dom så det värker innombords   åh va jag älskar mina barn,alla mina FYRA kidds..

 

Har lite svårt att ibland fatta att jag har FYRA ungar två tonåringar o två st under 10 år   

 

Nästa år fyller A 20 år och lilla stora J 17 år   skrämmande va tiden går..

 

Och så har vi lilla M som fyller 8 i höst o minsta lilla L som blev hela SEX år i sommar..

 

Själv står man still på 22 +   

 

Nä mera   nu innan kroppen fryser fast här i soffan,kallt som tusan,rått ute o rått inne,nu får bolaget sätta på värmen tycker jag...

 

Ha en under bar dag alla

kram

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards