Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Marie - 10 augusti 2011 18:10

   Regnet det bara öser ner,lite muller bjöd dagen med oxå   jag é ju då livrädd för åskan,eller ja inte själva mullret,men det kommer ju sällan ensammen utan blixtarna,och det é dom o mullret i hopp jag INTE fixar.


var hos advokaten idag,och det känns nu lite bättre,men allt hänger på en skör tråd   så ni får hjälpa mig hålla timmarna på Tisdag nästa vecka..


Idag var L ensam från 9.30-14.00 på Fritids,och det hade gått gör bra   min lella pôjk 6 år o tandlös,  


Imorron blir likadant 9.30-14.00 ensammen,M är på sin avdelning och det går bra,men hon é ju inte ny heller...


P kom inte idag,han skulle hem till Martin sa han o tjöta o ta nån öl,hmm.. ja han får väl passa på för sen kan han ju inte ha sån lyx om han é ensam pappa..


Dagen i sej har varit rätt ok,haft det lugnt o skönt så..

Köpte två nya jackor till barnen,skiitsnygga.. detvar halva reapriset på dom,så man blir så glad då   


Ha en toppen kväll,skulle sj vilja se en film,men få ta det imorron..


Hejj dåååå

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards