Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Marie - 13 augusti 2011 20:22

  Tycker denna dag har gått alldeles för fort fram,om inte annat så har det varit en mkt tung o trist dag förutom när jag o mina kottar varit ute o lekt i solen...

 

P kom på em o va till 17.15 ca,men det var inget kul alls o ha han här,men M o L är ju glada för det..

 

Kollat på Bollibompa o sommarlov o nu fyrlingen som strax é slut,och då ska kottarna få sova...  

 

  Fattar inte hur mkt man kan älska en människa,för det känns som om P kan göra precis vad som helst o jag skulle bara stå där o grina tråna o be o fortsätta älska,älska och älska..

Och jag mår sämre o sämre..

 

Nä jag mår inte så dåligt idag,är mest förbannad över hela alltet..

 

Nu ska jag läsa god natt saga för M & L så dom somnar tryggt o gott..

 

Ha en underbar kväll

 

// M

Av Marie - 13 augusti 2011 09:30

     solen skiner så härligt ute idag,och nu é det även vindstilla,igår blåste det..

 

hade P här på em en stund igen,försökte få han att ändra sej när det gäller tinget på Tisdag i veckan,men icke sa nicke...

 

Han menar på att jag kunde ha passat på o haft dom under sem o sommaren,men hallååå vi har ju haft dom ihopp,och gjort saker tillsammans ju..

 

Han vill ha ensam vårdnad om barnen + att dom då ska bo hemma hos honom på heltid,då menar P på det att jag har ju umgängesrätt...

 

Tss fan heller,anser han mig olämplig som mamma och tar VÅRDNADEN ifrån mig,då ska jag inte ha UMGÄNGET heller,för det é man inte heller kapabel till i så fall..

 

Men det fattar han inte..

Man kan inte bli av med vårdnaden o sen ÄNDÅ lämna barnen hos mig,ja men då kan jag väl lika väl få ha gemensam vårdnad som vi har ahft i 8 & 6 år om våra små...

 

Nä blir så jävla sne på honom hur han tänker..

och inte hjälper han mig så jag i lugn o ro kan ha lgh kvar här i gbg utan tvingas flytta dit jag kan få en lgh över dagen,o det blir hem till fucking Åmål :(

 

vill verkligen inte bo där i den lilla hålan,men utan barnen förlorar jag inkomst o jag har inte pengar till hyran..

 

Nä fy fan,hela denna historia är förjävla grisig,blir så förbannad hur han vill göra,inte annat för dom små,han vill ta deras mamma ifrån dom.. SVIN...

 

Men idag är det lördag o jag ska spendera denna dag med dom små,imorgon går dom över till P o förblir där då,antar jag..

 

Nu ska jag duscha,och få på mig kläder för dagen,så här kan man ju inte sitta hela förmiddagen i morgonrocken o njuta :)

 

hej på er =)

 

 

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards