Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg under april 2012

Av Marie - 30 april 2012 14:03

Idag fyller Peter år,men han fick pkt igår av mig,men jag blev inte bjuden på tårta hem till honom inte..

Skiter väl i det så,men tänkte mest för barnen,för dom tyckte det var konstigt bara..


Natten till idag har varit sömnlös, Lucas börja spy igår efter 12 slaget,och har hållit på hela natten,och han spyr än,och kl är 14 på eftermidagen.. stackasr mammas älskling   


Jag hade tänkt gå till Liseberg idag,men den planen blev ju snabbt ändrad,och inte kan vi gå ut heller o fika eller grilla..

Kan ju inte passa grill o Lucas samtidigt   så idag blir det pizza och lite chipps på kvällen

vad Lucas vill äta,det märks..

han äter inte så mkt,blåbärsoppa hade ju varit bra annars,men det gillas inte..


Jaja..

Nu ska jag hänga tvätt och ta hand om hemmets barn   och så,sen får vi se om peter dyker upp eller inte,han är som vanligt sur på mig o besviken på sin dotter som gjort en sak..

Så vi får se hur hur han gör...


Ha det gött  

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards