Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Direktlänk till inlägg 8 januari 2014

Lill lördag

Av Marie - 8 januari 2014 08:38

Äntligen är dagen här då skolaorna drar iggn igen efter en långt o härligt jul lov..  

Alla barnen är i o på väg till skolan,och jag tänkte bara skriva ner lite oviktiga saker innan jag

själv drar iväg till hjärn skryngklaren   


Gubben skulle jobba över idag oxå,så eftermiddagen blir lååång o tråkig då...

Mitt bonusbarn sofia ska komma o sova här idag ( tror jag) hon har sagt det nu ett par ggr

ändå kommer hon inte,så jag vet inte..


Annars händer inte mkt idag,ska som sagt strax iväg nu med bussen,ut i regnet  och gå..

usch o fy,hur mkt regn kan det komma igentligen...

Efter samtalet går jag nog o strosar runt i nordstan o drömmer lite om kläder som jag vill kiunna köpa,

borde ju fått in mkt vår kläder nu oxå..


Men först o främst så ska måååånga kilon bort från denna gammla kroppen..  

Gubben har nu köpt sen gympa dojjor o T-shirt o sockar att träna i så nu har inte han heller nått o skylla på längre,haha

bara att följa med nu o dra iggn efter all julmat man vräkt i sej, haha..


Fy va det regnar ute,kommer bli piss blöt om fötterna ju   galen blir jag


Nä här har jag INTE tid o sitta nu

ha det gött allesammans så hörs viii..

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 4 november 2014 09:02

Ont i halsen som fasen och har nu haft det i över en vecka.. Mest gör det ont i svalget nu innan va det på sidorna oxå.. Men tant linda säger att det ska gå över av sej själv så jag får väl tro henne då😊😊 Ingen skola iafl.. Oc...

Av Marie - 30 oktober 2014 23:46

Hej på er Har lite svårt att komma till ro och vet ej varför... Känner mig rastlös på nått vis..hmm.. Imorgon fredag är älsklingen hemma för han är ju ledig  hihi Då blir det mkt fläng plus besiktningen på bilen  Inatt sover Evelina över hä...

Av Marie - 14 oktober 2014 07:23

Veckorna rusar iväg som aldrig förr och snart är det helg igen  och även julen 😄😄 Längtar faktiskt dit denna gång känns det som Ska nog bli kul o julpynt och julbak. . Min känsla för julen har ju infunnit sig någon annan stans...

Av Marie - 13 oktober 2014 07:16

Bläää för dessa måndagar Är redan jättetrevligt Och inte ett dugg pigg i ögonen eller hjärnan Den känns bara tung och ögonen vill falla ihop o blunda.. ...

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards