Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Marie - 2 augusti 2011 11:25

   Nu går allt tiden väääldigt fort tycker jag,datumet står på 2 Agusti ju

 

Får det lov att gå så här fort ??

 

Vi åldras alldeles för fort,vi blir äldre och äldre,barn växer så det knakar,långbyxorna har hunnit bli kortbyxor,näää kan nån stoppa tiden.

 

Ja för mig skulle det vara jävligt bra,för då hade jag inte suttit här ensam utan gubbe.

 

Köpte skolväska o gympa skor till L igår,för nu börjar ju allvaret även hos honom,även om förskolan på många håll é på lek,medans andra tar det mer allvarligt..

 

Men en skolväska måste han ju ha,så han kan lägga papper mm i den.

 

Solen skiner även denna Tisdag hos oss i Gbg,och idag ska mina vänner från Värmland få komma hit o hämta mig & barnen..

 

Dom är nämligen o campar på Askims camping,eller som det kallas Lisebergs campingen...

 

Den é väldigt fin o poppulär..

Nu kaffe sen möte sen iväg..

 

Nej fan,träffa P och få L före..  

 

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards