Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Marie - 7 augusti 2011 22:07

Regn har vi haft heeela dagen idag i Göteborg   

Inte jättekul,men det ger oxå en härlig mys-stämma innomhus,sånt man inte gör när solen é framme..

 

Peter och barnen kom runt 14 idag,och P stanna till 17.30 ca...   me like me happy happy   

 

Peter gick ner till Torget o köpte färdig smet att göra våfflor med,han fixade grädde o smeten,o jag stekte den,mm åh goda blev dom såklart   

 

Barnen fick idag lägga sen vid 20 tiden,eftersom det é inskolning för L på Fritids 9.30-14 denna veckan,och M ska till sitt fritids (om det inte é samma rum)??

 

Båda hade pirr i magen idag,hihi.. spännande..

För M é ju inget nytt så,mer än att dom bytt klassrum tror jag det var,o en ny fröken,men det var ju skolan det,o den börjar ju inte för än den 22 Aug.

 

Ja det ska faktiskt bli skönt med vardagsrutinerna igen,få gå o lägga sej normalt,komma upp med tuppen,och allt detta..

 

Man blir bra slapp av denna sommar period ändå   

 

Så nu ska jag ta  natten o lägga mig,ställa kl på rigning och vakna upp med lika mkt spänning som mina små raringar,hihi..

 

Natti Natti vi hörs     

 

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards