Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Marie - 4 augusti 2011 09:36

  Sol och nån kopp   gör dagen åt mig det

Har badat två dagar på raken,nu o det har varit hur gött som helst..

 

Eftersom jag inte har P i mitt liv längre,så blir det svårare för mig att åka o bada,tar för lång tid med buss,när det ska bytas ett par ggr hela tiden..

 

Så bad har det inte blivit nått denna sommar mer än tre ggr nu då..  

 

Får se om P vill och barnen ville åka o bada idag,och om jag fick följa med eller inte,verkar som det é lite kyliga vindar ute   hösten gör nog sitt närmande..

 

Annars blir det lugnt idag,möjligtvis om det blir Liseberg,eftersom jag har en vän från Åmål som ska dit med sina barn,men får se..

 

Ha det gott i solen njut,för snart é höstens kallare dagar på dörren,kallt,mer kläder,regn o rusk   

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards