Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Alla har rätt hela tiden

Av Marie - 18 september 2011 21:08

Idag messade jag P o fråga om jag kunde få barnen,eftersom jag inte haft dom sen helgen,då ringde han upp o förde samtalet

Jag: Hejj

Han: Hej,gör du då ?

Jag: Inget,har precis duschat

det blev lite tyst,och så sa han nått om att M inte ville idag,men att han hade lovat dom att åka till badhuset.

Det blev tyst igen.

Jag : ha,ok..

Han: jojo men då så,skulle bara kolla läget?

jag: ok,så du ska till badhuset då?

Han: Mm

Jag: och du hade tänkt åka dit utan att fråga om jag ville följa med?

Han: Nä det é ju därför jag ringer dej,vill du följa med eller??

Jag: ja det vet du att jag vill,du vet att jag vill va med dej o barnen hela tiden,så dum fråga..

Så vi gjorde upp att jag skulle skynda plocka ihopp saker o gå ut till vägen..

När vi är på plats i simhallen är  min känsla sårbar IGEN..

varför? jo för att P ännu en ggn inte rör vid mig,inte ens när jag sitter med i bilen,han vill inte hålla i handen som vi alltid under 11 år gjort..

Inte en kram jag får,konstig stämmning i bassängerna.

Och ännu mer blev det när vi skulle bada bubbelpolen,då jag satte mig på kanten för o vänta in plats,ja då flyttar han sej längre ifrån mig istället för o försöka få en plats brevid mig,eller säga till min kom så sätter vi oss här..

Och när jag sa min besvikelse blev han småsur igen

och tyckte jag gick på o begärde ??

När vi badat klart åkte vi till Burger King,där jag bjöd,eftersom han bjöd på simmet..

När vi ätit klart,så körde han  hem mig,inte nått om jag ville med han upp,eller om vi skulle in till mig en stund..

jag la ut lite kort som jag tog på burger king,och en fb vän kommenterade direkt på ett av korten

så här skrev hon:

 

 

Hade jag haft ett ex som jag hade en förhoppning om att få tbx skulle jag aldrig vara så snäll som du och följa med till badhuset och burgerking mm när han ska ha barnen... Känns lite som att han kan använda dig när han behöver dig, men ski...ter i dig när du behöver honom.... Men detta vet jag inget om! Gissar ju bara nu! Men är det så så är det inte smart att följa med... Låt honom klara sig själv, så kanske han kommer på att han behöver dig. ;) eller gör åtminstone dig själv en tjänst och skaffa ett liv utan honom...
 
och just så kände jag på simmet idag,vf vill han ha med mig hit,när han knappt pratar eller vill nått annat.
Och han hade ju faktiskt INTE hört av sej varken på fredag eller lördag,men just på söndag när han skulle iväg med barnen till badet,då ringer han..
Är det bara för o ha ( hjälp ) enbart..
 
För sällskap kan det ju inte va,för då hade han ju kunnat höra av sej fredag-o lördag oxå..
Så tjejen som skrev inlägget har jävla rätt,han utnjyttjar mig plågsamt mkt..
MEN...
Jag behöver ju inte finna mig i det,jag kan ju säga nej tack..
Ändå följer jag med som en liten hundvalp..
Nä nu é jag lässen i ögat av all denna förvirring "(
 
Natti natti på er,skriver mer om annat i morgon..
Ps: ska tillägga att jag skrivit ett par st sms under kvällen,och inte ett enda svar jag fått..
Då kan han inte vilja ha mig tillbax...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 4 november 2014 09:02

Ont i halsen som fasen och har nu haft det i över en vecka.. Mest gör det ont i svalget nu innan va det på sidorna oxå.. Men tant linda säger att det ska gå över av sej själv så jag får väl tro henne då😊😊 Ingen skola iafl.. Oc...

Av Marie - 30 oktober 2014 23:46

Hej på er Har lite svårt att komma till ro och vet ej varför... Känner mig rastlös på nått vis..hmm.. Imorgon fredag är älsklingen hemma för han är ju ledig  hihi Då blir det mkt fläng plus besiktningen på bilen  Inatt sover Evelina över hä...

Av Marie - 14 oktober 2014 07:23

Veckorna rusar iväg som aldrig förr och snart är det helg igen  och även julen 😄😄 Längtar faktiskt dit denna gång känns det som Ska nog bli kul o julpynt och julbak. . Min känsla för julen har ju infunnit sig någon annan stans...

Av Marie - 13 oktober 2014 07:16

Bläää för dessa måndagar Är redan jättetrevligt Och inte ett dugg pigg i ögonen eller hjärnan Den känns bara tung och ögonen vill falla ihop o blunda.. ...

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards