Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Marie - 14 september 2011 07:17

       Lilla lördag har vi idag,och det = med Onsdag vilket innebär att jag kommer få se mina små raringar M & L & P   

 

Det är ju simskola idag vettni   

 

Men först lite yrkesvägledningskurs mellan 9-11

Hoppas vi kan gå igenom vad jag behöver ha för o bli väktare nu då,om jag måste läsa Svenska-matte & ev Engelska..

 

Då får jag väl gö det nu i så fall..

Men är ju inte helt säker i mitt val,ifall jag vill vara ute o köra grävmaskin ute på vägarna exempelvis..

 

Eller va en sån där vägvakt   Vet bara att inne i en verkstad skulle jag inte palla iafl.

 

Vill få jobba ute..

 

Nä måste skynda mig här,ska hämta bomnyckel hos bovärden oxå.. phuu..kl går alldeles för fort när man har trevligt   

 

Ha det bäst där ute

Glöm inte o klistra fast hatten/mössan när ni går ut hihi...  .

 

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards