Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Marie - 5 september 2011 21:51

 

   Klockan är 21.55 och jag måste nog tänka på refrängen här hos mig   vill få en ny dag,och en ny till,hehe.. nä vem vet vad som  kan hända i morgon   men onsdag får jag träffa barnen o P iaf..

 

Denna dag har varit för jävla seg,och inte blev den kul på EM / Kvällen heller,hade hoppats på annat så klart,men tanke på vad vi pratade om   

Visst vet att du har mkt med din garderob,men ändå..

Och vad kan det ha varit för möte du va på idag,när barnen fick kakor,hmm skumt som tusan..

Men jag vet att nått gott kommer komma så småning  om,bara låta tiden ta sin gilla gång..

Lugn o fin Marie så ordnar sej allt..  

 

Men ja nu ska jag släcka ner här o lägga mig o mysa med en tidning   

Av Marie - 5 september 2011 08:12

Fy vad det regnar ute,buhuu...

   kursledaren messa halv 8 att allt blir inställt idag, JA MEN TACK PETER,som han oxå heter..

Och jag som hade hunnit duscha,packat väska o allt sånt   

 

jaja,bara att gilla läget o se glad ut..

Får väl hoppas man kan göra nått mysigt av dagen istället när det ändå regnar som fasen..

Baka kanske ???

Bullar vore gött för kiddsen att ha hemma?

Eller mina Tekakor ?

Hmm,ja den får vi suga på lite,vad som skulle va kul o göra   

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards