Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Marie - 8 september 2011 18:49

Ja då var det gjort nu då..äntligen..

Jag tog tummen ur o anmälde mig till simskoleutbildningen nu i sep..hoppas jag kommer in just då..

Gött då får jag en utbildning,ett jobb o en lön..

underbart..

Sen får vi se om jag kompliterar det med väktar utbildning eller nått annat kul..

För tror ju inte man är simlärare på heltid ??

Nån som vet ??

 

Är glad,o fattar inte vf jag inte kom på det innan..

Har ju själv varit med i ett simsällskap o tävla o höll på,och vet att jag redan då tyckte det skulle va kul o själv få undervisa..

 

Får se vilken grupp jag väljer,tror jag tar babysimlärare.. tänk att få äta sej mätt på goa bäbisar på ett arbete.. =)

 

Nä nu kaffe..

Kram..

Av Marie - 8 september 2011 08:50

  Solen tittar fram,och det va ju inte en dag för tidigt,vilken kass sommar vi haft,usch.

Och nu kommer hösten o deppritionerna för många..

Vinter kallt o jävligt,vi fåringet dagsljus på oss för vi jobbar,ångesten fylls o folk mår dåligt..

 

Nä detta med o arbeta va allt en dum sak att komma på..

Jobba åtta timmar om dagen olika tider per dygn,slita o släpa,för att inte få ha någon fritid,för vissa orkar inte.. kroppen är helt slut när dom kommer hem

ska det verkligen behöva va så..

 

Vet ju att man sagt ett par ggr att man skulle föra in 6 timmars dagar för alla,fast med samma lön,enbart för att folk inte skule bränna ut sej så på arbetstid,utan vi skulle få mer vila o fritid o därefter vara pigga o friska för o kunna jobba..

 

När ska det bli bli av då??,nä bara prat som allt annat med politikerna..

 

Nä fram med 6 timmars dagar,så familjerna får vara med med varann..

 

Nu ska jag ha kaffe

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards