Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Marie - 2 september 2011 19:15

  Peter du é min fina kärlek

                                 Älskar dej här,och nu,nu och

                                         föralltid

                          Om man älskar någon,ska man inte ge upp

                              förs än man blitt tillsammans

                                            IGEN !!!

                       Jag kommer kämpa,så svetten rinner,tårar

                            rinner det redan tillräckligt många

                      och bara du kan torka bort dom från min kind

                                    Älskar dej här & NU

                                    Tänker INTE ge upp bara för

                                     alla säger att jag ska det.

                     Nä älskar man någon,ger man inte upp för än man blivit

                                     tillsammans igen <3

                        Marie & Peter Kylén True love will never day

                        Malin & Lucas Kylén  våra ögonstenar

                        våra kärleksbarn

                        Andréas & Johanna Dahlin är dina bonusbarn

                        men mina ögonstenar,och älskar även dom såklart.

 

 

 

Av Marie - 2 september 2011 07:26

  

God morgon alla som bloggar o läser,Fredag idag och solen skiner underbart ute,igår var rena sommaren ute,varmt o skönt.

 

Idag är det yrkeskursen 9-11  sen träffa goa Fia på fika när hon har lunch =)

annars vet jag inte om det kommer hända speciellt mkt idag.

 

Hoppas på nått trevligt gör jag ialla fall,men det é väl bara o glömma,precis som igår "/

 

Måste ta tag i min vikt igen oxå "/ vågen rör sej uppåt varje dag,och jag mår mer o mer dåligt över att jag tappat kontrollen.  VARFÖR ????

 

Jag som hade kämpat mig ner till 62 kg o tyckte om det jag såg,så ska man då gå dessa trappsteg upp när man börjar äta mer o mer mat.

 

Fast visst erkänner att det blev lite för mkt av det goda ett tag,mkt glass

och vingummin kunde slinka ner "/

 

Men ändå,vf rusa upp 10 kilo på nån vecka bar så där. usch va jag vill ner igen.

 

Jag hade ju precis börjat få på mig snygga byxor som jag haft förr,+ en snygg jeans kjol som jag hade nu under sommaren,skiiit kul när man va liten runt midjan o allt. =)

 

Jaja motivationen kanske kan komma tillbax igen hoppas jag,innan jag rullar fram =)

 

Nu ska jag ha mera kaffe,sen ska jag packa min väska med telefoner,vatten mm,för att sen dra ut till bussen o låta Fredagen svepa in o ta mig över denna dag..

Kram på er..

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards