Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Marie - 4 september 2011 19:42

  Idag hände nått otroligt skönt mellan mig o peter

Dels småprata vi om allt,+ att det höll på att spåra ur,men jag backa upp det,och samtalen fortsatte.

Det som jag gjort sen han köpte sin lgh o flytta,är ju bara nersmuttsning från min sida.

Jag tänker inte sätta mina fötter i din lgh

Jag tänker ALDRIG flytta hit till denna,ska vi bli tillsammans igen,får du flytta hit osv osv,så har jag hållit på.

Peter själv trivs ju gott i sin lgh,för han har ju trotts allt tagit lån o köpt sen en till sej o barnen.

Idag sa han til mig att det är det enda han hört från mig,o då har han känt att det inte finns nått o bygga på om vi skulle försöka igen,+ att jag sagt o gjort en jäkla massa annat..

Men han har oxå hållit på med en jäkla massa..

Han har ju rivit ut klädgarderoben för att ha ställning mm där,för o få ut den allra största rym där,och jag har bara varit på han att han ska sälja,o peter proppsar på att det inte bara är o sälja.

Men så sa han va jag sagt o gjort,o då kom vi fram till att det é en del av all bromsade förutsättningar för o bli vi,svårt om jag inte kan tänka mig bo i den lgh..

OCH den är ju mysig som fasen,men trång.. liten trea..

JAG SA,hänger det bara på det,så flyttar jag till dej på stört,bara vi får en chans att repparera skadan,o då blev även han lite glad på läppen.

Så jag får verkligen hoppas att han fick en annan gnista i sej nu om jag släpper på att kunna flytta hem till honom..

Vi kan va särbo sa jag,o han där jaja jag ska sova på saken =)

Sen påstår han att jag hela tiden sagt att jag INTE ville vara särbo innan,men joo sa jag,det har ju jag sagt hela tiden att vi ska pröva va,jo men så har du sen sagt att du ändå inte vill bo i min lgh o då har inte jag sett nån framtid.. Ååååå tänker man då,har hela denna jävla svåra hemska VÅR & SOMMAR gått åt till att han inte har tagit bättre reda på saker o ting,då kanske jag till och med redan bodde där hos han =)

Ska verkligen göra allt allt allt nu för o visa honom allt,mer än innan,lägga ner energi på att vilja bo där =)

Älskar ju trotts allt Peter o gör vad som krävs för att få allt att funka.

OM så flytta till den trånga lilla trean..

Enda problemet é ju min stora dotter,hon har gjort mkt,sagt saker som ´´e lite svåra att släppa på bara så där,Peter é skepptiskt över att bo med henne igen pga av vissa saker.... ??

Så där har vi ett hinder

P kommer aldrig kunna ta åt sej J som förr,och det är tråkigt som fasen.

Men jag är glad att han gav mig den känslan att det finns hopp,jag gick från att gråta till en skrattande glad marie resten av tiden som han va hos mig..

Så nu bblir det nya tag framöver + att jag kommer få ett arbete med lön,kommer oxå hjälpa oss mkt

Allt slit ger hopp o belöning  =)

Älskar dej PK

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards