Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Marie - 31 juli 2011 23:07

   

      GOD NATT ALLA

 

   SES I MORGON BLOGG

                

 

Av Marie - 31 juli 2011 15:16

                JA JAG NJUTER

               ifulla drag,sitter ute

            på uteplatsen med kaffe o datorn

                doften från nytvättat

            doftar med vindens små drag

 

  SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR

                      LOVIT

 

                    pöss o hej 

          

Av Marie - 31 juli 2011 10:13

  Strålar och det é underbart ute

Tänkte vakna till liv här med lite koll på fejjan,bloggar,skriva i blogg,och sist men inte minst dricka mitt morron   + dränka mig i duschen   

 

Vad som ska hända mer än att jag vet att min lell-skrutt ska komma hem vid 3 tiden,har jag ingen aning om..

 

Får hoppas P & L kommer hit o gör min dag go o gla   

 

Haft jobbiga drömmar inatt oxå,att P ska vinna hela vårdnaden och allt kring våra barn mm

Att han hade en ny tjej som han ville va med osv

jobbigt som fan sånt där..

 

Vf vill man bråka om barnen när föräldrarna ändå é sams om allt kring dom ????

 

Älskar mina barn.. vill att dom har oss lika mkt...

Men men,det blir nog bra med det.

 

Nu kallar duschen på mig..

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards