Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Marie - 24 juli 2011 19:47

  Känns som jag suttit vid datorn hela dagen och kollat fecebook och bloggar   

 

P kom ialla fall en stund idag med båda barnen,men som vanligt skulle dom båda sova hos sin pappa  

 

Det var inte länge dom stanna,eftersom P skulle raida på ett spel på nätet -.-

 

Nu ska jag ta hand om mig själv o bara fundera över hur jag ska kunna läsa all skit som hänger i luften mellan oss o barnen mm mm..

 

ha en bra fortsatt Söndag kväll med familjen o nära o kära,va rädda om varann,för man vet aldrig när sista dagen man ses är..  kolla bara Norge    stackars folk

 

Puss o kram

babymyz

Av Marie - 24 juli 2011 14:16

               bakar en sockerkaka

     Får se om den blir okey,jag brukar miss

     lyckas med mina bakverk,nästan iaf.


Vet inte ens om jag får det besöket jag blev lovad idag heller

Nu skulle det dammas mm

sen matlagning,och sen é det kvällen o raid på nätet   


fan vad besviken man kan bli för mindre, jag blir som en liten unge på 3-4 år,lässen o besviken.

För nu blir det ju inte att dom sover över heller,om inte mina småttingar vill det ändå..


Aja livet suger,och min sprallighet försvann med regnet..

Får hoppas jag lyckas med sockerkakan iaf

så man har nått o va glad över,hihi..

kram på er..

Av Marie - 24 juli 2011 11:25

                                     

 Idag har vi banne mejjen storm i Gbg, ,hehe..

Lyckorus??  nää inte det heller..  

Men är på nått skumt vis lite glad,lite skärrad,lite kär, ja lite av varje helt enkelt..

 

Min älskade lilla son kommer hem idag oxå,han har varit i Varberg sen i Onsdags,dom har varit på Fun City vet jag  sen har han sovit i stugan som denna familj har,så han har haft det mysigt..

På onsdagen som kommer ska lilltjejen få göra samma sak  

 

Nu piper min tvättmaskin,den piper flera ggr tills man typ stänger av den,lite nerverande ibland,men bra med påminnelse,hehe.. kan va bra på glömska tanter ibland,hihi..

 

Hoppas det regnat klart för idag

kram på er..  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards