Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Marie - 25 juli 2011 23:16

Min kärlek och mina barn kom vid 12-12.30 nått där   kärleken stanna till nästan 18 idag och vi hann med mkt saker + goz goz goz   älskar dej Peter kylén   

Både han o jag kände oss små ruggiga,nått som é på G

känns konstigt i halsen o små fryser.. Peter kände det samma   Jag ville han skulle sova över,men han ville vila hemma hos sej   Tänkte han kunde krypa ner i badet o få det varmt o skönt en stund,sen krypa ner i soffan eller sängen o bara va.. men men..

 

Hoppas vi båda känner oss piggare imorron när vi fått sova...

Nöjd med dagen iaf..

Mina änglar sover gott hos mamma igen,fast M ska tillbax till P imorron,bara för hon ska på en liten mini sem med familjen Nina o Anders & Alva   

 

Nu säger jag natti natti till er på bloggplatsen

                  

 

Av Marie - 25 juli 2011 11:33

  Idag är det regn i vår stad,ovanligt va??

                  Nä tänkta la änna det,inget ovanligt alls denna

                        sommar...   

  detta har jag gjort,och äveb detta    och en dusch

           har hunnits med denna förmiddag...

  är ni 12 på dagen,och jag borde få nått gjort istället

           för o bara sitta här vid   hela tiden   

Sakanr 3 av mina   varav två iallafall ska sova här inatt.

Den tredje är vimsig o vet inte vad han vill   

 

Ha en underbar dag alla,vi ses nog senare idag   

så länge..

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards