Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Marie - 27 juli 2011 21:50

  Vi vaknade väääldigt tidigt idag jag o lillgrabben,dels av ljuset,men det var dessa förbannade flugor som va i ens ansikte hela tiden...grrr.. så jävla irreterande..

 

Men snäll o underbar son som jag har försökte vi ligga o små sova till 8,då gick han upp o satte på tv o datorn,jag låg kvar till 9 tiden..   gött satt..

 

Vi åt vår frukost,jag duschade,han fick bada skumbad,sen duscha o tvätta håret mm, och givetvis ville vi ju ut i solen en sån här dag,men först tog vi appoteket,och willys en sväng,hem med det o ut i lekparken,tog med kaffe o dryck ut o njöt nån timma  

 

Magen börja göra sej hörd på killens mage,så in o sätta på ugnen till Lasangen vi köpte,i samma veva kom våran stora älskling,nämligen pappa P    Lillgrabben blev as glad,kan tro han varit borta i hundra år   

 

Bjöd även han på Lasangen,sen drog dom två iväg o jag blev åter ensam med sorgen   

 

Mitt huvud har verkligen gått på högvarv idag,har sån värk,så nu ska jag ta tablett o lägga mig,för imorron ska jag till VCT o prata o sen ett annat möte.

 

Natti på er,ses eller nä inte ses,men hörs imorrn bloggen hehe..

 

 

 

Av Marie - 27 juli 2011 09:29

  har vi här i Gbg idag,så jäkla skönt o se den ska ni veta,för vi är inte bortskämna alls med den.

 

En dag som denna har jag ingen aning om vad jag ska hitta på,har ju L hemma ett par timmar,får väl se om P vill komma hit o va eller inte..

 

Igår blev ju allt skit igen...  jag blev lässen o han irreterad o bara ville gå..

 

var tänkt vi skulle kolla tapetklister,men men..

Även en ny dörr har vi kollat in,får ju ha det om jag flyttar,för om bolaget ska laga upp den blir det nog svindyrt,så köpa en ny skulle kosta 600 sa P..

 

Nu ska jag njuta klart av mitt morgon   

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards