Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Marie - 23 juli 2011 21:59

Idag skulle ju du komma hem till mig,du och våran dotter..

Men du kom inte   fick ett mess där det stod, Ses imorn

vi har inte åkt från ....... än   snacka om besviken.

 

Hade väntat o längtat heeela dagen på att ni skulle komma

vf gör du så här,när du vet hur fruktansvärt besviken jag blir på det du lovar...??????

 

ja så det är väl bara o lägga sej strax,och sova,så jag slipper grubbla mer för idag..

 

Hoppas på bättre dag imorn.

Imorn kommer även vår lilla son hem,som haft ett par dagar i varberg...  Sem med en familj..

 

Men att hoppas han ska sova över é nog att ta i,men jag hoppas och önskar..

 

Och hoppet é det sista som överger sägs det ju...

  Längat att få ligga i dina armar en hel natt igen,bara få andas in doften från din kropp,höra dina djupa andetag ,känna hjärtat slå,känna din nakna hud mot min,fan va jag saknar dej... Älskar dej oändligt mycket    

Av Marie - 23 juli 2011 15:01

   har vi i jötebörg idag,fast den vill inte riktig vara med fullt ut,utan den försvinner imellanåt.

 

Vi har inte fått så mkt av den varan här tycker jag   

 

Nu är det så här va,att jag ska flytta mina två andra bloggar hit,men har inte kommit på hur man gör det ännu   så är det nån som känner sej manad att hjälpa till så bara hojta i bloggen   

Men nu ska jag inte tråka ut er,utan fortsätta njuta av den lilla sol vi har,hihi..

Ska bli trevligt o fortsätta denna blogg resa,där ni kommer få läsa om all skit som händer mig.

 

Jag kommer använda bloggen som en öpen dagbok

så för er som vet vad det är,vet ju då att man även kan skriva ur sitt hjärta,men krossad kärlek,pengar jobbiga ungar ja allt i stora hela..

kram

babymyz

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards