Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg under januari 2012

Av Marie - 15 januari 2012 20:04

  Kvällen och helt ensammen,och har varit sen halv 4 ca,då jag valde att åka ifrån peter o barnen för att vara hemma hos Johanna,som inte ens var hemma när jag kom,och har inte sovit hemma heller...


Har haft en jättefin helg med P o barnen,fast fredagen börja ju inte så jättejättebra,men detssto bättre avslut   


Det börja med fredagen då jag var uppe tidigt för att vara på skolan vid 8 för o ha Engesla fram till 10..


Peter var på salgrenska för o kolla upp sitt finger,och vi prata på torsdagen ifall om att han ev ville hämta mig på skolan när jag sluta,men det gjorde han inte..


Tog en sväng till backa plan och köpte ny kajal mm,tänkteifall han ringer,men icke sa nicke.. han var tyst som graven..


aja tänkte jag o tog bussen hem,o såg att han var iafl hemma,såg ju bilen..

Ringde upp han strax efter 13 o fråga vad han gjorde,o han vilade..


Han hade ingen plan på att ringa innan barnen skulle hämtas vid 16,för han visste att vi ev skulle börja tjaffsa o det orka inte han,för han ville vila innan barnen skulle hem,och inte tjaffsa om hans misstag med E,där han inte vet sj vad som pågick..


han ångrar allt djupt,och..... ja det gör väl alla otrogna typer antar jag.. så nä,inget jag kan förlåta så o bara släppa..


Vi blev osams i tele,o han blev sur o la på hela tiden,till slut gick jag hem till honom för att förklara att han inte ska va så förutseende om allt.. man ska inte tro nått i förväg alltså..


Blev mer ovänner hos honom,där han nästan kasta ut mig,hehe,men jag va stönig o skulle va kvar,och det belv jag..


jag lugna ner honom och mig själv,jag bröt ihopp ännu en ggn på en timma,hela kroppen börja skaka,benen vek sej,höll någ på att svimma,fick sätta mig i soffan.


vi lugna ner oss båda två,och bara satt tills barnen skulle hämtas...

Vi gick dit tillsammans,sen tillbax för o ta bilen till backaplan o coop och handla mys o mat..


Ville P skulle sova hos mig eftersom jag tyckte allt skulle bli lättare inför lördagen då vi skulle iväg på disny on ice, först ville han fundera,men inne på coop tyckte han bara det skulle bli fel,då blev jag besviken o nästan grät..


Blev inget bra på vägen hem IGEN pga min besvikelse,sa att han kunde köra hem  mig o det gjorde han,utanför fråga jag om jag inte kunde få testa o få sova hemma hos honom...OCH DET FICK JAG ÄNTLIGEN GÖRA... jag o malin sprang in till mig o packa saker inför EN natt,+ wåffelgärnet,för vi skulle ju ha det som myz..


ÄNTLIGEN efter 11 månader fick jag sova brevid han som jag saknat o älskat så länge.. 11 månader är lång tid av saknad.. och vilken kväll det belv   


                                         LÖRDAGEN DEN 14 jan


Kl ringde 8 på morgonen,men var vaken lite innan,eller jag va nog vaken hela natten tror jag,dels så va jag uppe i tankar att sova i den sängen,dels glad att jag va jämte honom,sen kom malin in mitt i natten o trängdes.... men jag mådde samtidigt gott av att få vara hud mot hud en hel natt...  men killen jag saknat så...


Vi gick alla upp o fixade oss,och gick ut o tog tio bussen mot backa plan,där vi bytte till 6:ans spårvagn mot scandinavium.. kom tio min innan allt börja,så vi han kissa o fixa poppcorn..väl på sittplats var det tre min  kvar.. vilket flyt..


Kl 11 börja allt o det var slut 13..


vad som hände sen har ni ju igentligen läst,men vad kul blir det om jag hoppar mellan raderna nu.. inget kul alls   så jag skriver det igen då bara för saken skull..


Efteråt gick vi in på valhalla badet för vi skulle visa barnen vad hög det var med hopptornen,men man såg inte det längre,dom hade byggt om där sen P var där sist..


han visa mig skolan han gått på,bjur nått skolan,den va fin,sen traska vi igenom hela AVENYN uppifrån o ända ner till nordstan,och därimellan titta vi in på två st H&M butiker för banen hade precent kort med sej..


Väl inne i Nordstan blev P skit hungrig,o tanken va ju att äta ute efter showen,men han blev hungrig tidigare än planerat.. jaja... bara att sätta sej det..


Vi gick till Bryggan till Thai buffén för att p skulle få bli mätt,o vi alla vart sugna som tusan på Thai mat.. vi åt så vi mådde illa efteråt.. fasen vad gött det är med Thaimat,speciellt friterat...


Tog sen bussen hem till Tuve,och PÅ bussen kom jag på att jag hade vela haft med mig VIN hem,o då vart det försent..


Lördag kväll utan vin,buhuuu...jaja det gick det oxå..hehe,var ändåså så jättemätt..

Följde med Peter hem,eftersom jag hade mina saker där,och barnen sa hela tiden till mig att jag skulle få sova en natt till för Peter,hmm,hade jag sj inte hört nått om,så när barnen lagt sej fråga jag om det var han eller barnen som ville att jag skulle sova över..?


Då svara han både och,men vill du inte så säg sa han..amä åååå tänkte jag..

klart jag VILL,men det kan jag ju inte ta för givet sa jag,klart du kan sa han då,hmm hela jag lev som en sol innombords..GLAD som tusan,han ville att jag skulle stanna o sova en natt till.. det kan ju bara betyda en sak,en bra början på nått bra antar jag.. ja just det ja,glömnde berätta en sak,som va på vägen till nordstan..


På bussen vart det 3 killar från typ ystan eller nått,dom va gött bakfulla o visste inte vart dom var eller varför dom ens hamnat i gbg,dom ville veta vart närmsat krog låg,hehe,stackars killar...


Dom tycket jag skulle följa med dom,men sa att jag inte kunde,för jag ska på Disny on ice med mina barn som är där borta,o dom kolla dit där dom satt,ahaa sa den ena killen o han då,är det din kille,nä sa jag mitt EX sa jag då..


OCH det hängde Peter upp sej på, för  efter showen på väg mot nordstan så ville jag ha puss o kram,o då va han lite avisande mot mig,jaha sa jag,vad var detta nu då..

vill du inte visa ute o öppet vad vi gör eller sa jag då.. nä du säger ju att jag är ditt EX svara han mig då.. hihi det tyckte jag va lite gulligt,det måste väl betyda att han vill mer än så med mig,eller ser oss som mer än två EX eller???


ja jag blev då glad,och med det ville jag bara säga känslan steg så gött,när peter sen tyckte att jag skulle tagit det för givet att jag skulle få sova EN NATT TIL hos honom.. men det kan man väl inte gö bara så där om jag inget vet..


Så jag sov hos P hela helgen,o det har varit såååå mysigt,hoppas han tycker likadant   om inte annat har jag haft två otroligt lyckliga barn som tindrat i ögonen,och varit väldigt mammesjuk..speciellt lilla Lucas.. han har verkligen njutit av att få ha mamma till sena kvällen o tidig morgon   och jag kan lova att jag oxå har njutit...


Ska detta bli nått o framöver,så har vi en mkt stor sak att gå igenom,för så jävla lågt som han sänkte mig under dessa 11 månaderna,ja det går inte att beskriva i ord ens hur grisig han varit..


Men alla går över ens gräns,och nånstans på vägen är det många många som kan förlåta snesteg,o även jag.. sen finns det en lätt väg att gå,och en mkt svårare..


Vi har den svåra eftersom han ljugit skrikit o gapat mot mig så länge,och varit otrogen i två års tid även om deras träffar var väldigt glesiga under tiden vi bodde i hoppa,så har det hänt...om och om igen o igen o igen   


Men vi ska nog fixa detta..kanske.. det får ta sin gillna ggn bara..


Men att lämna alla tre halv fyra idag var inget kul,kom hem  bröt ihopp av gråt ångest av att inte få vara med honom,att sitta här ensam o känna allt krypa innom mig.. usch vad jag INTE vill bo här...


Men  nu är kl redan 20.55 på kvällen,och då är det snart sova o ställa kl igen,imorgon Måndag är det skola o matte matik på shemat..10-12 imorgon,eller 8-10 har o välja på.. (tror jag )


Sen vet jag inte vad kah ska hitta på tills P slutar,för då tar han upp mig,eftersom vi ska på fotbollen med barnen.. så imorgon får jag träffa dom en stund igen   


Nu får ni ha det gott där ute,det ska jag försöka ha iafl..

Pözz o kram

  

 



Av Marie - 14 januari 2012 22:11

Idag har varir en helt ok dag faktiskt,en av dom bättre på mkt mkt länge

det är bara en sak som fattas mig o det är min stora tjej,som är vilse i livet   men jag hoppas det ordnar sej för henne och oss framöver..

 

Hur som kl 10 tog jag peter o småttingarna busen till backa plan,bytte till spårvagnen som tog oss till scandinavium och årets Disny on ice,det börja kl 11 och vi kom 10 min innan,vi han köpa poppcorn o kissa,är vi var på väg till våra platser var det tre min kvar..  

 

Föreställningen var bra och alla var nöjda efteråt..

När allt var slut vid 13 tiden gick vi från scandinavium till början av Avenyn där stadsbibloteket ligger,tog en promenad därifrån ändå ner till nordstan,och där imellan gick vi igenom två H&M butiker vilket var meningen eftetsom vi skulle kolla kläder till Malin..

 

På ställe nr två fick Lucas kläder för 600 kr på sitt kort,och i nordstan hitta vi inget till Malin,så vi handlade på kaphal i stället vilket sluta på en stooor summa...  

 

Vi tog oss till resturangen på bryggan och åt Thaimat för första ggn på evigheter.. var många år sen vi satt så ute och åt..

 

Vi hade mysigt iafl..

Efter det blev det bussen hem till P där jag fortfarande sitter,jag bloggar han spelar wow,småttingarna sover och Johanna är nånstans,försöker fiska hit henne,men det verkar inte som jag får napp..

 

Min dag är toppen och jag mår toppen...

 

Pözz o kram alla

Av Marie - 13 januari 2012 06:18

  Fyy så trött jag är,la igen dom blå efter halv ett inatt,vaknade till vid 2 tiden,sen runt 5 tiden,och halv 6 ringde kl..  

Znoosa till kvart i,helt färdig..

Men drog mig upp i alla fall,för jag vill till skolan o ha Engelska    

 

Fredagen  den 13 har vi idag,och det symboliserar ju för en otursdag

tror aldrig jag haft otur en sån dag,möjligtvis om man tappat saker mer eller nått sånt konstigt,men inga allarligare saker inte..

 

Händer inte mkt idag vad jag vet,gör inget det heller..

Hoppas ni alla får en toppen-fredag iafl,och håll er hemma ifall ifall   

 

Pözz o kram

Av Marie - 12 januari 2012 23:09

  Varför ska det vara så jobbigt o vakna på morgonen,och lika svårt att lägga sej på kvällen ???  mysterium

 

Har idag tvättat hemma,varit slapp och seg  hihi   men vem ska bry sej ?

 

Nä precis  INGEN   för det é bara jag som är hemma   

 

Hade lite små tjaffs med P i tele idag,ang om hur vissa saker ska bli,och hur han ser på sakerna

 

Fick väl svar på det antar jag   

 

Hur som helst,efter att han hämtat barnen på skolan,hämta han mig,och vi åkte raka vägen till Burger King på Drive in o köpte emd oss mat hem,för Malin ville inte äta ute,,utan ville hem till sin dator o få tid med den innan sängdax..

 

Peter lägger dom ju strax efter 7,eller ja hon blir väl runt halv 8,bara för dom går upp halv sex varje dag..

 

Stumpan är tokig i sina spel med gubbar o banor som hon bygger o grejjar med..

Lucas är lika duktig han,men han får inte tillfälle till datorn som Malin får..

 

Hoppas kunna ge Lucas en egen,om jag bara kunde få en billig på sälj sidorna   

Imorgon är det ju då fredag,och det é veckans bästa dag   

Börjar dagen med skolan kl 8 till 10 och ha Engelska,sen får vi se om peter ringer o säger om han är klar på sjukhuset eller inte..

 

Han ska dit med sitt finger,och se om dom ska opperera eller inte..

har jag tur är vi klara samtidigt o han kan hämta mig med bilen vid 10..

 

Sen får man se vad dagen bjuder på för nått kul...heheh..

 

På lördag blir det en ännu roligare dag,för då ska vi alla på Disny on ice kl 11, biljetterna är ju köpta sen länge,redan i okt,så då visste jag inte detta med Peter och E...huuua   blääää   urk ...... fi fan,nu sjönk jag igen,FAN o täka på det,har ju lovat mig själv o gräva ner detta..

 

jaja ni får tänka vad ni vill,biljetterna va köpta innan,så jo han får u gå med,det har man ju lovat barnen sen långt innan,så dom ser ju fram i mot detta..

Och jaaa,jag vet vad ni tänker,men orkar fan inte bry mig..

Han har gjort en helt jävla sjuk grejj,jaaa

Men måste jag spy på han i all evighet för det?

 

jaja efter schowen går vi ut på stan o kollar H&M butiker,för barnen har precentkort där som dom ska få handla för   hoppas dom hittar nått,och att inte all rea är borta...

 

Efter det blir det mat på nått mysigt ställe,skulle va kul om Johanna ville följa med,annars får hon få en peng o köpa egen mat..

 

Hon ville ju inte följa med i höstas när jag fråga innan jag beställde biljetterna,så då får hon skylla sej själv...

 

Nä fan,nu måste jag dissa er,måste sova,ska ju upp tidigt som bara den,om jag ska hinna VARA DÄR till 8.. huua.. en bit o byte med buss blää

 

Natti på er alla andra som får ligga hemma o dra sej.. göttegrisar..

 

Nä jag är INTE avis,har haft så nu i 10 års tid om inte mer,eller mindre,jag tycker INTE det é så kul o bara gå hemma...

 

Pözz o kram på er

Av Marie - 10 januari 2012 11:30

  japp så är det helt enkelt bara...

Av Marie - 9 januari 2012 08:06

Idag är det Måndag och skolupprop för min del,barnen börjar i morgon sin vanliga skoldag,men dom är på Fritids idag eftersom P jobbar idag efter sin julledighet.


Efter skoluppropet,ska jag till stan o byta en sak    sen hem o fixa lite för Jasmina från MST kommer en stund..


När P sen slutar jobbet,åke rjag med han o hämtar barnen,för vi ska sen åka till fotbollen då träningen börjar idag igen efter jullovet =)


Det är väl vad som ska va på G denna dag..

Men nu en påtår kaffe,sen raka vägen till duschen,och springa till bussen,nu har jag redan svabblat bort en massa tid på datorn   


Ha det bäst alla

Av Marie - 1 januari 2012 20:20

Nyårsdagen idag,den 1 januari 2012

den har jag spenderat hemma i morgobrocken och soffhäng hela dagen.

Mia var in en sväng o tjöta av sej..hon är bra mia,så lik mig i så mkt..

 

Johanna har oxå varit hemma till o från,och just nu duschar hon,och jag hoppas verkligen hom håler sej hemma nu..och inte går ut nått mer...

 

jag ska sj inte göra ett skit mer idag,även om jag inte gjort det alls idag,så fortsätter jag så...

 

Kram på er alla där ute..

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards