Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

Borde sova,men är ju skit-pigg

Av Marie - 12 januari 2012 23:09

  Varför ska det vara så jobbigt o vakna på morgonen,och lika svårt att lägga sej på kvällen ???  mysterium

 

Har idag tvättat hemma,varit slapp och seg  hihi   men vem ska bry sej ?

 

Nä precis  INGEN   för det é bara jag som är hemma   

 

Hade lite små tjaffs med P i tele idag,ang om hur vissa saker ska bli,och hur han ser på sakerna

 

Fick väl svar på det antar jag   

 

Hur som helst,efter att han hämtat barnen på skolan,hämta han mig,och vi åkte raka vägen till Burger King på Drive in o köpte emd oss mat hem,för Malin ville inte äta ute,,utan ville hem till sin dator o få tid med den innan sängdax..

 

Peter lägger dom ju strax efter 7,eller ja hon blir väl runt halv 8,bara för dom går upp halv sex varje dag..

 

Stumpan är tokig i sina spel med gubbar o banor som hon bygger o grejjar med..

Lucas är lika duktig han,men han får inte tillfälle till datorn som Malin får..

 

Hoppas kunna ge Lucas en egen,om jag bara kunde få en billig på sälj sidorna   

Imorgon är det ju då fredag,och det é veckans bästa dag   

Börjar dagen med skolan kl 8 till 10 och ha Engelska,sen får vi se om peter ringer o säger om han är klar på sjukhuset eller inte..

 

Han ska dit med sitt finger,och se om dom ska opperera eller inte..

har jag tur är vi klara samtidigt o han kan hämta mig med bilen vid 10..

 

Sen får man se vad dagen bjuder på för nått kul...heheh..

 

På lördag blir det en ännu roligare dag,för då ska vi alla på Disny on ice kl 11, biljetterna är ju köpta sen länge,redan i okt,så då visste jag inte detta med Peter och E...huuua   blääää   urk ...... fi fan,nu sjönk jag igen,FAN o täka på det,har ju lovat mig själv o gräva ner detta..

 

jaja ni får tänka vad ni vill,biljetterna va köpta innan,så jo han får u gå med,det har man ju lovat barnen sen långt innan,så dom ser ju fram i mot detta..

Och jaaa,jag vet vad ni tänker,men orkar fan inte bry mig..

Han har gjort en helt jävla sjuk grejj,jaaa

Men måste jag spy på han i all evighet för det?

 

jaja efter schowen går vi ut på stan o kollar H&M butiker,för barnen har precentkort där som dom ska få handla för   hoppas dom hittar nått,och att inte all rea är borta...

 

Efter det blir det mat på nått mysigt ställe,skulle va kul om Johanna ville följa med,annars får hon få en peng o köpa egen mat..

 

Hon ville ju inte följa med i höstas när jag fråga innan jag beställde biljetterna,så då får hon skylla sej själv...

 

Nä fan,nu måste jag dissa er,måste sova,ska ju upp tidigt som bara den,om jag ska hinna VARA DÄR till 8.. huua.. en bit o byte med buss blää

 

Natti på er alla andra som får ligga hemma o dra sej.. göttegrisar..

 

Nä jag är INTE avis,har haft så nu i 10 års tid om inte mer,eller mindre,jag tycker INTE det é så kul o bara gå hemma...

 

Pözz o kram på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 4 november 2014 09:02

Ont i halsen som fasen och har nu haft det i över en vecka.. Mest gör det ont i svalget nu innan va det på sidorna oxå.. Men tant linda säger att det ska gå över av sej själv så jag får väl tro henne då😊😊 Ingen skola iafl.. Oc...

Av Marie - 30 oktober 2014 23:46

Hej på er Har lite svårt att komma till ro och vet ej varför... Känner mig rastlös på nått vis..hmm.. Imorgon fredag är älsklingen hemma för han är ju ledig  hihi Då blir det mkt fläng plus besiktningen på bilen  Inatt sover Evelina över hä...

Av Marie - 14 oktober 2014 07:23

Veckorna rusar iväg som aldrig förr och snart är det helg igen  och även julen 😄😄 Längtar faktiskt dit denna gång känns det som Ska nog bli kul o julpynt och julbak. . Min känsla för julen har ju infunnit sig någon annan stans...

Av Marie - 13 oktober 2014 07:16

Bläää för dessa måndagar Är redan jättetrevligt Och inte ett dugg pigg i ögonen eller hjärnan Den känns bara tung och ögonen vill falla ihop o blunda.. ...

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards