Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

Lördag 14 jan 2012

Av Marie - 14 januari 2012 22:11

Idag har varir en helt ok dag faktiskt,en av dom bättre på mkt mkt länge

det är bara en sak som fattas mig o det är min stora tjej,som är vilse i livet   men jag hoppas det ordnar sej för henne och oss framöver..

 

Hur som kl 10 tog jag peter o småttingarna busen till backa plan,bytte till spårvagnen som tog oss till scandinavium och årets Disny on ice,det börja kl 11 och vi kom 10 min innan,vi han köpa poppcorn o kissa,är vi var på väg till våra platser var det tre min kvar..  

 

Föreställningen var bra och alla var nöjda efteråt..

När allt var slut vid 13 tiden gick vi från scandinavium till början av Avenyn där stadsbibloteket ligger,tog en promenad därifrån ändå ner till nordstan,och där imellan gick vi igenom två H&M butiker vilket var meningen eftetsom vi skulle kolla kläder till Malin..

 

På ställe nr två fick Lucas kläder för 600 kr på sitt kort,och i nordstan hitta vi inget till Malin,så vi handlade på kaphal i stället vilket sluta på en stooor summa...  

 

Vi tog oss till resturangen på bryggan och åt Thaimat för första ggn på evigheter.. var många år sen vi satt så ute och åt..

 

Vi hade mysigt iafl..

Efter det blev det bussen hem till P där jag fortfarande sitter,jag bloggar han spelar wow,småttingarna sover och Johanna är nånstans,försöker fiska hit henne,men det verkar inte som jag får napp..

 

Min dag är toppen och jag mår toppen...

 

Pözz o kram alla

 
 
Ingen bild

Ammis

15 januari 2012 08:58

Vad mysigt det låter ;0). Skönt att ni kan göra sånna saker ihop allihopa!! Låter inget vidare med Johanna!!!!!! Hoppas det löser sig, hon är i en jobbig tid i sitt liv. KrAMelikram

Marie

15 januari 2012 20:02

Ja Ammis det é kul att vi é så bra vänner trotts allt.. Johanna är jobbig nu,men oxå hennes personlighet till sej sj antar jag..
Inte lätt med tonåringar..men dom blir väl 20 o vuxna även dom..==) puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 4 november 2014 09:02

Ont i halsen som fasen och har nu haft det i över en vecka.. Mest gör det ont i svalget nu innan va det på sidorna oxå.. Men tant linda säger att det ska gå över av sej själv så jag får väl tro henne då😊😊 Ingen skola iafl.. Oc...

Av Marie - 30 oktober 2014 23:46

Hej på er Har lite svårt att komma till ro och vet ej varför... Känner mig rastlös på nått vis..hmm.. Imorgon fredag är älsklingen hemma för han är ju ledig  hihi Då blir det mkt fläng plus besiktningen på bilen  Inatt sover Evelina över hä...

Av Marie - 14 oktober 2014 07:23

Veckorna rusar iväg som aldrig förr och snart är det helg igen  och även julen 😄😄 Längtar faktiskt dit denna gång känns det som Ska nog bli kul o julpynt och julbak. . Min känsla för julen har ju infunnit sig någon annan stans...

Av Marie - 13 oktober 2014 07:16

Bläää för dessa måndagar Är redan jättetrevligt Och inte ett dugg pigg i ögonen eller hjärnan Den känns bara tung och ögonen vill falla ihop o blunda.. ...

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards