Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Marie - 18 januari 2012 21:00

Min dag idag har varit rätt ok, men som vanligt går mitt huvud på högvarv om allt,min osäkerhet till Peter trycker ner min vardag,och min lust till livet..

Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till,mina barn som jag faktiskt älskar blir väldigt lidande av detta,mina små har inte sovit hemma på jättelänge,och idag va Peter sur över den situationen,ja men hallååå, är det mitt fel då eller??

Nää det é ju inte det lixom,hade det inte varit för honom hade jag inte mått så här.. Allt hade kunnats skötas på ett mkt snyggare sätt än vad det nu gjort..


Peter verkar ha en väldigt fin vän som jag mailat till vid några tillfällen,och denna vän tycker synd om hela situationen och har sagt att han/hon ska prata med Peter o se hur vi ska kunna gå vidare med allt..


Vi får se...


Tror på dej i afl,du verkar vara väldigt ärlig o bra,och väldigt förstående i hur jag känner o tänker..

Ännu en stoooor kram till dej M...


Idag har jag varit hos kirurgen o tagit bort två leverfläckar som va utåt putande,så nu slipper man känna dom skava...gött...

Det roligaste va när man låg där var att jag kände så här.. ja när du ändå skär i mig,kan du inte skära bort mitt bäbishäng på magen oxå + ge mig större pattar och slätare ansikte    åldern tar ut sin rätt märker jag...


Men men...  ska tillbax den 27 o ta bort dom jävla ådebrocken på benen,dom gör små ont o är ABSOLUT inte vackra... hoppas bara jag slipper sövas i narkos,för det va inget kul när jag va med om det sist...


Gjorde lite andra ärenden efter det besöket, för att sen ta mig till tuve,hoppa av vid torget för att gå in på vårdcentralen,prata där med en sköterska,och hon satte upp en tid till läkaren på måndag,sm ska få skriva en remiss ang en sak..hehe.. nyfika nu.... jaja... håller det ör mig själv   


Sen hem o slängde i mig lite mat,och sen ringde peter o sa att jag skulle gå ut o ställa mig,för vi skulle åka till simskolan..

Simskolan gick bra för Malin,men Lucas satt uppe med oss på bänken,han ville inte vara i den stora bassängen bara för den är kall,och jag förstår honom,för jag gillar inte heller dom stora bassängerna...


Efter badet körde Peter hem mig,jag hade hoppats på mer tid med honom eftersom vi ej sågs igår ( tisdag) då jag hade engelska till 19,och han skulle spela raid kl 20..fanns ingen tid o få..

men idag trodde jag det,nä då skulle han oxå reida för dom skulle lära upp en ny kille i spelet.. ????

Besviken IGEN så klart eftersom jag känner o vill mer o annat än så... han har ju lovat att det bara ska va tisdag-o torsdag...  


Han lova tid i morgon.. men hallååå.. undra om man ska boka upp sej i almenackan kanske..

Alltså vill han inte,eller varför är han så komplicerad ???


Allt bara snurrar o går runt i mig,blir skogs tookig för fan....  

Japp,så nu sitter man här o inte riktigt vet vad man ska göra,fast det finns huuuur mkt som helst att göra igentligen  men orka

Johanna hade ensam målat om sitt lilla rum medans jag var borta oxå,haha hon hade inte ens skruvat ner vissa krokar utan målat runt dom eller över dom,hahha..rolig hon... golvet HADE HON INTE TÄCKT,så jaa,ni kan ju tänka er hur det såg ut..

Kontakterna fick grå rosa färg hehe... tok unge..

Nä nu ska jag sluta babbla o se vad jag kan hitta på...

Ringa P är nog ingen idé..men gör det ändå... abstinens.. vill vill vill vill.....


Pözz o kram

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards