Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

Onsdag

Av Marie - 25 januari 2012 22:27

Måndag Tisdag & Onsdag har gått utan att Peter har velat träffa mig..

Han har varit hemma från jobbet,men bara varit hemma o vilat..

Konstigt i mina öron/ögon att man INTE vill vila med sin tjej när egentid kan fås utan barnen under dagtid..


När jag tog upp det idag på väg till simskolan,så blev han vansinnig igen,han tål INTE att jag ens ställer den frågan

Det é ju som att han inte vågar vill eller kan säga att han INGET känner för mig längre,han kan inte med o säga det rätt ut,utan han väljer i stället o bli arg på frågorna han tycker blir jobbiga..


Hela tiden på sim idag blev fjasko,stackars barnen säger jag..


Han va så sur o grinig så han ÄNNU en ggn tyckte vi skulle dra ett streck över allt o inte träffas mer,eftersom jag då INTE kan sluta tjata om det som gör han sur..


Han tycker bara att jag tänker på mig själv o inte på hur han eller barnen mår.

Nänä,för jag bryr mig ju inte ett dugg..


Han vill ha mig som sin lilla leksak,nån att knulla med när lusten faller på,hans lilla KK..

Men så funkar INTE jag..

Är det det han vill ha,får vi väl dra ett streck då,så han får knulla som han vill sen med brudar hit o dit..


När han sa att han tyckte vi skulle dra streck över allt så sas jag ,jajaj men då får jag gå med dej upp så jag får hämta mitt vin,mm.. och utan prottest så fick jag det..


Inte ett ord om att jag inte skulle röra det eller så.. INTE nått..

Han é fan sjuk som utnjyttjar folk som han gör... äckligt är det...


Nä han ska få stå för sina ord denna ggn,jag tänker vara den starka o stå i mot,det kommer bli tufft då jag redan två ggr sen vi kom hem sickat sms o mail..


Får sätta upp bilder på han o E runt mig,så jag blir riktigt äcklad..


Fy fan för dej P.....K....



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 4 november 2014 09:02

Ont i halsen som fasen och har nu haft det i över en vecka.. Mest gör det ont i svalget nu innan va det på sidorna oxå.. Men tant linda säger att det ska gå över av sej själv så jag får väl tro henne då😊😊 Ingen skola iafl.. Oc...

Av Marie - 30 oktober 2014 23:46

Hej på er Har lite svårt att komma till ro och vet ej varför... Känner mig rastlös på nått vis..hmm.. Imorgon fredag är älsklingen hemma för han är ju ledig  hihi Då blir det mkt fläng plus besiktningen på bilen  Inatt sover Evelina över hä...

Av Marie - 14 oktober 2014 07:23

Veckorna rusar iväg som aldrig förr och snart är det helg igen  och även julen 😄😄 Längtar faktiskt dit denna gång känns det som Ska nog bli kul o julpynt och julbak. . Min känsla för julen har ju infunnit sig någon annan stans...

Av Marie - 13 oktober 2014 07:16

Bläää för dessa måndagar Är redan jättetrevligt Och inte ett dugg pigg i ögonen eller hjärnan Den känns bara tung och ögonen vill falla ihop o blunda.. ...

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards