Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

Tisdag hela dagen

Av Marie - 17 januari 2012 12:56

var är min livs energi då,den é ju totalt bortblåst numera   har ingen lust för nånting,inte ens peter igentligen..vad händer... vill inte tillbax in i depp värden,vill inte,vill inte..... hjäääälp....

 

jag som varit så glad och uppåt sen maj månad till och från,med förhoppningar hit o dit,och dom bitarna gjorde mig i afl levande o nått att tro på,även om man blev besviken ggn på ggn..

 

Men ojj vad mkt mer jag orkade o ville under den period och fram till nu,låt se, iaf till nov /dec..där börja jag sen sakta men säkert ramla tillbax i min trötta värd igen   

 

Jag som städade som en idiot om dagarna,tvättade kläder hela tiden,bakande bullar mm varje vecka kändes det som,och nu gör jag INGENTING igen..

 

Orkar inte,lägenheten förfaller i dam o smutts,och jag orkar inte bry mig.. hjääälp...

Vill inte må så här,vill inte ha det så här,och kan INTE hjälpa mig själv genom att säga till mig att rycka upp mig,för jag har ingen livs känsla kvar,den är borta..

 

Jag skiter i allt o alla,bryr mig int eom hur folk just nu mår,eller om jag skadar dom med ord o handling,det berör mig inte, och när jag märker att jag känner så här,då är det nått som é på väg att gå utför..

 

Har pratat med soc om detta,och dom undrar ju så vf inte öppenvården vill hjälpa mig,men dom anser mig ju inte så psykiskt sjuk säger dom,och så hänvisar dom mig till vanliga vct..

 

har absolut ingen lust att gå till Engelskan heller,men vad ska jag göra i stället?

sitta här o tro att P vill umgås,eller vill va väl fel ordval,det vill han säkert,men det blir  bara fel.. och då kan det lika väl kvitta.. och då mår jag piss över det,för jag vill inte att nått ska kvitta..och igentligen vet jag inte vad jag vill ska hända o ske..

 

Nått trolleri att allt detta som hänt sen denna tid -09 inte hände..

Alltså år 09 vid just denna tid punkt jan/feb sa jag till Peter att jag ville skilja mej,sen blev resan bara utför,fram till sommaren 09 typ juni/juli då jag sa att jag ville fortsätta o att vi skulle göra ett nytt försök i gbg..

 

Men då hade han ju redan börjat träffa E om jag fattat rätt,i Maj redan då 09.

Ändå lät han mig flytta till gbg o allt..

Sen har det bara rullat på med negativa saker,och denna rullning har ju varit för att E har tjatat o puchat honom,enligt han sj,,och enlig E så har han gjort allt av EGEN fri vilja..

E gjorde sj ändringen på eniro på oss at han inte stod boende hemma hos mig,o gjorde en egen till honom på sin adress..

vad störde det henne igentligen om att han stod där..

Enligt P så snokade hon runt rejält efter info o fakta för att sen gå på honom om en massa ändringar hit o dit...och han köpte nästan allt sa han..

 

han slutade bry sej för ett tag sen sa han,o det var där det spåra ut mellan dom,enligt han själv,fick inte hon som hon ville blev hon sur o då backar P,det gör han alltid,för han köper inte sånt betende..

 

Hon ville mkt mer än vad P gjorde,som att komma mkt mer på vardagar o sånt,men det gjord han inte,och då blev hon enligt honom sur..

 

jaja

 

jag vet inte NÅTT OM dessa TVÅ,vill bara veta hela sanningen om vad o vf,men gentligen vill jag det inte heller,utan släppa det o gå vidare med mig själv

 

Må bättre så jag orkar ta hem barnen,och att johanna ska må bra o få vara hemma,men jag orkar inte..

 

jag orkar inte mina barn,jag släpper allt, jag har haft många år av lidandes,och detta att vi gick i sär på detta grova sätt,gjorde mig inte friskare..

 

det har nu gått så långt att jag inte ens orkar ta min mamma roll till mina barn,utan tänker bara på mig o mitt..och det säger P hela tiden till mig, han säger.. DU BRYR DEJ BARA OM DEJ SJÄLV O INGEN ANNAN,du sätter ditt i fokus o  bryr dej int eom ifall nån blir ledsen... Och joo,han har nog rätt,för det é så jag känner o mår..

 

Och jag vet inte hur jag ska må bättre,hur jag ska orka rycka upp mitt liv,när jag sj inte vill och orkar,för jag bryr mig ju inte...

 

Ändå sitter hjag här nu o kollar kl,o tänker..måste duscha,så jag hinner till engelskan,o då kommer jag på mig sj i vad jag tänker..

 

Mä,då har jag ju en liiiten liiiten drivkraft eller.. om jag ändå har TANKEN på det..

DET MÅSTE VÄL VA BRA TECKEN,att jag tänker just tanken på lektionen..

 

nä usch,nu svammlar jag runt en mamma sigen,o jag som hade tänkt att nöjja mig med som första raderna igentligen,så blev det så mkt mer dravvel..

 

jaja,det som bärs innombords,måste ju ut ur kroppen på nått vis för att man ska få ny energi o kunna leva vidare..

För leva vill jag..tror jag..

 

Jag vill inte leva,men inte dö heller...

 

Pöss o közz

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 4 november 2014 09:02

Ont i halsen som fasen och har nu haft det i över en vecka.. Mest gör det ont i svalget nu innan va det på sidorna oxå.. Men tant linda säger att det ska gå över av sej själv så jag får väl tro henne då😊😊 Ingen skola iafl.. Oc...

Av Marie - 30 oktober 2014 23:46

Hej på er Har lite svårt att komma till ro och vet ej varför... Känner mig rastlös på nått vis..hmm.. Imorgon fredag är älsklingen hemma för han är ju ledig  hihi Då blir det mkt fläng plus besiktningen på bilen  Inatt sover Evelina över hä...

Av Marie - 14 oktober 2014 07:23

Veckorna rusar iväg som aldrig förr och snart är det helg igen  och även julen 😄😄 Längtar faktiskt dit denna gång känns det som Ska nog bli kul o julpynt och julbak. . Min känsla för julen har ju infunnit sig någon annan stans...

Av Marie - 13 oktober 2014 07:16

Bläää för dessa måndagar Är redan jättetrevligt Och inte ett dugg pigg i ögonen eller hjärnan Den känns bara tung och ögonen vill falla ihop o blunda.. ...

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards