Mitt Liv Mina Barn Min Kärlek

Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

Måndag igen då

Av Marie - 16 januari 2012 11:37

Försov mig rejält idag,vaknade kl 10 ca,och det var ju INTE OK alls,när matte lektionen började kl 8-10 och 10-12   


Bara jag inte är på väg in i deppritionsvärlden igen,där jag ständigt är trött på morgonen o inte orkar ta mig upp... nä nä dit tänker jag INTE komma igen.


jag mår väl inte så dåligt idag heller så att jag måste hamna där och inte orka mig igenom livet med glans..


Nä jag försöker ju förbrillt lösa det som tagit så enormt mkt energi från mig den sista tiden,allt ska ju bara finslipas o rättas till,så ska det nog bli bra..


Min plan frammåt är att bli tillsammans med P igen,gifta om oss borgligt eller kyrkligt är skitsamma,bara vi gifter oss..


Önskar oxå att vi då så klart flyttade i hoppa först,innan vi gifte oss   

Sen har jag ju så många planer på vad jag skulle vilja göra med livet som är kvar,som nu att plugga in 7-9 för att få slutbetyg till gymnasium,ja men sen då.


Är fasen 45 innan jag är klar med allt,nää skiter nog i det o söker jobb/praktik till det som ska bli nyöppnat i vår 2012 på backalpan istället..


Vi ska nämligen oxå få RUSTA nu o den kedjan gillar jag..mkt skrot o plock..

Söker dit o hoppas få fast så småning om i stället...


Har ju så mkt jag skulle vilja jobba med,men ska va glad om jag orkar ha ett vanligt jobb helt enkelt.. mitt liv har sprungit snabbt förbi,åldern tar sin fart,och jag vill få ut nått kul av detta liv..


Peter tycker jag ska plugga,ja men det é inte bara o bara,bättre o försöka få in en fot o kunna få lön i stället för en massa läxor   


Ja som sagt ingen skola idag då,får ta det i morgon då det är engelska på kvällen..

idag blir det fotboll för dom små,och Peter hämtar upp mig när han slutar jobbet vid 16..


vad som händer efter det vet jag inte,ingen aning om jag får följa med han in,eller om han vill att jag ska hem till mig...


Helst vill jag bli tillfrågad o få följa med in,+ stanna kvar över natten, för att sen aldrig mer gå därifrån.... heheh...jajaj drömma kan man väl få göra ändå..


drömmar ska man alltid ha,det ger livet ett slags rus att vilja se nya dagar i livet.


Nu får det bli en påtår kaffe,sen in i duschen o gotta sej med lite varmt..


Pözz o kram alla här ute


Marie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 4 november 2014 09:02

Ont i halsen som fasen och har nu haft det i över en vecka.. Mest gör det ont i svalget nu innan va det på sidorna oxå.. Men tant linda säger att det ska gå över av sej själv så jag får väl tro henne då😊😊 Ingen skola iafl.. Oc...

Av Marie - 30 oktober 2014 23:46

Hej på er Har lite svårt att komma till ro och vet ej varför... Känner mig rastlös på nått vis..hmm.. Imorgon fredag är älsklingen hemma för han är ju ledig  hihi Då blir det mkt fläng plus besiktningen på bilen  Inatt sover Evelina över hä...

Av Marie - 14 oktober 2014 07:23

Veckorna rusar iväg som aldrig förr och snart är det helg igen  och även julen 😄😄 Längtar faktiskt dit denna gång känns det som Ska nog bli kul o julpynt och julbak. . Min känsla för julen har ju infunnit sig någon annan stans...

Av Marie - 13 oktober 2014 07:16

Bläää för dessa måndagar Är redan jättetrevligt Och inte ett dugg pigg i ögonen eller hjärnan Den känns bara tung och ögonen vill falla ihop o blunda.. ...

Presentation

DOMINANT OCH UPPKÄFTIG OM DET INTE PASSAR MIG, men även SNÄLL OCH HJÄLPSAM MOT DOM SOM BEHANDLAR MIG DÄREFTER..... ÄLSKAR MINA BARN OCH DJUR OCH ÄVEN MIN MAN

babymyz

 

Mysbilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Skriv en rad så blir jag glad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards